با این لانچر ظاهری شبیه به iOS 7 را به گوشی ویندوز فون خود بیاورید!

ویندوز فون به دلیل شکل و شمایل خاص و رابط کاربری متفاوت نسبت به دیگر سیستم‌عامل‌های گوشی همراه مخاطبین خاصی دارد.گاهی پیش می‌آید که هر محیطی پس از مدتی یکنواخت شود، اگر به هر دلیلی از رابط کاربری iOS خوشتان می‌آید و یا از کاشی‌های زنده‌ی ویندوز فون خسته شده‌اید پیشنهاد ما به شما استفاده از لانچر شبیه‌ساز iOS 7 است.

2

لانچر درواقع ابزاری است برای استفاده از پوسته‌های شبیه‌سازی‌شده بر روی دستگاه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.به‌ندرت پیش می‌آید لانچری برای ویندوز فون منتشر شود ولی گویا فردی به نام nipun.birla این کار را انجام داده و یک لانچر زیبا با محیط شبیه‌سازی‌شده‌ی iOS 7 برای ویندوز فون 8 و 8.1 طراحی کرده است.در بررسی انجام‌شده لانچر به نظر نسخه‌ی اولیه بوده و جای پیشرفت بسیار دارد اما برای شروع می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

این لانچر به‌صورت برنامه‌ای مجزا iOS را شبیه‌سازی می‌کند و فرد همواره با یک کلیک می‌تواند به محیط اصلی ویندوز فون بازگردد.در این برنامه از پس زمینه گرفته تا مرکز اطلاع‌رسانی‌ و حتی آیکون‌های نرم‌افزارهای پیش‌فرض iOS شبیه‌سازی‌شده‌اند.به نظر نمی‌رسد سازنده‌ی این لانچر علاقه‌ای به  iOS 8 با توجه به مشکلات به وجود آماده در آن داشته باشید زیرا هیچ خبری مبنی برساخت لانچر  iOS 8 منتشر نکرده است.

این پایان راه نیست، یک توسعه‌دهنده‌ی دیگر هم اقدام به ساخت لانچری برای ویندوز فون اما با شکل و شمایل اندروید کیت‌کت کرده که در این لانچر نیز تمام رابط کاربری کیت‌کت سعی شده شبیه‌سازی شود.همان‌طور که گفته شد هردوی این لانچر ها جای کار بیشتری دارند اما اگر تمایل به امتحان آن‌ها دارید می توایند از لینک‌های زیر استفاده نمایید.

دربافت رایگان iOS 7 Launcher

دربافت رایگان KitKat Launcher 

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر عباس می‌گوید

    چی ؟ رابط کاربری مدرن و جذاب رو ول کنیم لانچر هنگروید یا آی کرش نصب کنیم ؟! نه بابا فقط ویندوز فون 8.1 رو عشق است (-:

  2. ali می‌گوید

    خیلی بعید است کسی لانچر ویندوزفونی خود را با کاشی های بسیار زنده و قشنگ را به لانچر ای او اس و اندروید تغییر بده.