اولین تصویر تبلیغاتی رسمی نکسوس 6 موتورولا درز کرد!

اکانت توئیتر Evleaks مدتهاست اعلام بازنشستگی کرده اما ظاهرا برای تجدید خاطره هم که شده این اکانت توئیتر امروز در اقدامی ناگهانی تصویری دیگر را منتشر کرد و حالا ما تقریبا می‌توان گفت شاهد اولین تصویر رسمی از نکسوس 6 هستیم که قرار است به زودی رونمایی شود!

2

Motorola-Nexus-6-press-photo

این تصویر قاب جلویی نکسوس 6 و فریم دور آن را نشان می‌دهد که احتمالا فلزی خواهد بود. این احتمال از آنجاست که بر روی فریم دور قاب، دو قسمت جدا شده وجود دارد که احتمالا به دلیل قرار گرفتن آنت دستگاه است و اگر این فریم پلاستیکی بود نیازی به وجود این دو قسمت نبود.

در این تصویر همچنین شاهد صفحه خانگی اندروید L هستیم که از آن می‌توان آرایش صفحه خانگی که گوگل برای اندروید L در نظر گرفته را متوجه شد. نکسوس 6 گوگل توسط موتورولا ساخته شده و بنابر گزارش‌های منتشر شده از یک صفحه نمایش 5.9 اینچی QHD برخوردار است که با این صفحه نمایش به عنوان اولین فبلت خانواده نکسوس مطرح خواهد شد. در این تصویر همچنین در لبه کناری گوشی شاهد حضور ولوم صدا و دکمه قفل کردن و باز کردن گوشی هستیم.

این تنها خبر امروز از نکسوس 6 گوگل نبود و پیش از این و ساعاتی پیش شاهد انتشار ویدئو تبلیغاتی گوگل از نکسوس 6 و اندروید L‌ بودیم.  تاکنون در گزارش‌های منتشر شده علاوه بر صفحه نمایش 5.9 اینچی QHD، از وجود چیپست اسنپ‌دراگون 805 با پردازنده 4 هسته‌ای2.65 گیگاهرتزی Krait 450، 3 گیگابایت رم و دوربین 13 مگاپیکسلی با OIS و فلش دوگانه LED خبر داده‌اند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    خدائیش اگه این باشه واقعا طراحیش داغونه….شبیه گالگسی اس 3 میمونه…. انگار نسل طراح ها تو دنیا ته کشیده.

  2. Alex می‌گوید

    Motorola Droid Turbo revealed: Snapdragon 805, Quad HD and two-day battery

    Full specs

    Display: 5.2-inch QHD with Gorilla Glass 3 (2560×1440, 565 pixels per inch)
    Processor: 2.7GHz Qualcomm Snapdragon 805 (Quad-core)
    RAM: 3GB RAM with 64-bit access
    Storage: 32GB
    Camera: 21MP with dual LED flash (4K video capture, Quick Capture gesture, Highlight reel)
    Battery: 3,900mAh hour (48 hours of power); wireless charging
    Accessories: Includes Turbo Charger (8 hours of charge in 15 minutes)
    Connectivity: 4G LTE and XLTE-ready, with VoLTE and Advanced Calling 1.0 coming within 30-90 days of launch (Advanced Calling 1.0 required for simultaneous voice and data)
    Durability: Water repellent (coating guards against everyday spills and up to 20 minutes in a downpour), scratch resistant
    Body: Metallized Glass Fiber (MGF), rear cover reinforced with layer of Kevlar
    Moto Apps: Moto suite including Moto Voice, Actions, Assist, and Display; Moto Migrate
    Exclusive Zap Apps: Zap Zone, Zap to TV, Zap with Voice
    Colors: Metallic Red and Metallic Black

    by Droid Life