اسکایپ پیام‌رسان ویدئویی Qik را معرفی کرد

سرویس اسکایپ شاید محبوب‌ترین و بهترین گزینه برای تماس‌های ویدئویی اینترنتی باشد اما این سرویس حالا برای رقابت با اسنپ‌چت یک پیام رسان خاص ویدئویی را با نام Qik معرفی کرده است.

0

این پیام‌رسان به جای متن مانند واتس‌اپ و وایبر و یا تصویر مانند اسنپ‌چت، ویدئو را میان کاربران منتقل می‌کند. در این اپ می‌توانید ویدئوهای کوتاه (تا حداکثر 42 ثانیه) را برای دوستانتان ارسال کنید. در صورتی که تصاویر اسنپ‌چت درست پس از مشاهده حذف می‌شوند ویدئوهای Qik تا یک هفته ماندگار خواهند بود و پس از آن ناپدید خواهد شد.

Skype-Qik-App

خوشبختانه حتی پس از ارسال ویدئو می‌توانید آن را از مکالمه حذف کنید چه کسی آن را تماشا کرده باشد یا خیر. نکته جالب همچنین شباهت نام Qik با پیام‌رسان مشهور Kik است که هر دو به یک صورت تلفظ می‌شوند.

Qik از همین حالا بر روی اندروید، ویندوزفون و iOS به صورت رایگان قابل دریافت و استفاده است. همچنین به گفته مایکروسافت این اپ جدای از اسکایپ توسعه داده خواهد شد و اپلیکیشنی کامل جداگانه برای استفاده خواهد بود.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.