تماشا کنید: اجرای اندروید L بر روی موتو جی موتورولا

وقتی صحبت از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری می‌شود با قاطعیت می‌توان گفت گوشی‌های جدید موتورولا پشتیبانی در حد گوشی‌های سری نکسوس دارند. حتی گوشی متوسط موتوجی نیز از این قائده مستثنی نیست.

0

اما رام‌های کاستوم یا همان دست‌ساز نیز در حال افزایش هستند و در جدیدترین آن‌ها، یک توسعه‌دهنده مکزیکی نیز نسخه‌ای از اندروید ال (البته به صورت رام کاستوم) را بر روی این گوشی هوشمند نصب کرده است. در این پیش‌نمایش شش دقیقه‌ای به خوبی می‌توانید قابلیت‌های این نسخه از اندروید را مشاهده کنید.

بزرگ‌ترین تغییر از زمان اندروید بستنی حصیری را می‌توان به رابط کاربری مجهز به طراحی متریال نسبت داد. می‌توانید نسخه‌هایی ویژه از این تغییر را در شماره‌گیر، Hangouts، جی‌میل، تقویم و برنامه‌های دیگر مشاهده کنید. هشدارها نیز تغییرات زیادی داشته‌اند.

این ویدئو به زبان اسپانیایی و با کیفیتی پایین منتشر شده اما اجرای این نسخه از اندروید بر روی گوشی با تراشه اسنپ دراگون 400 امیدها را در دل دارندگان گوشی‌های متوسط بازار افزایش می‌دهد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.