آی‌پد ایر 2 با طراحی آیفون 6 این شکلی خواهد بود

اپل در هفته‌های گذشته نسل جدید گوشی همراه خود را در دو مدل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس رونمایی کرد ولی هنوز باید منتظر معرفی آخرین محصول اپل در سال 2014 باشیم و آن‌هم آی‌پد نسل جدید است.

1

در روز های گذشته عکس‌ها و خبرهای متعددی در ارتباط با آی‌پد جدید منتشر کرده‌ایم و طبق آخرین شایعه باید خودمان را برای استقبال از نسل جدید این محصول در روز پنج‌شنبه‌ی هفته ی جاری آماده کنیم.

طبق شایعات اپل توانسته از وزن و ضخامت آی‌پد جدید یا همان آی‌پد ایر 2 نسبت به نسل قبلی بکاهد و لقب باریک‌ترین تبلت جهان را به آن ببخشد.از طرفی در خبرهای گذشته گفتیم آی‌پد جدید بسیار قدرتمند بوده و از پردازنده‌ی ارتقاءیافته‌ی آیفون 6 بهره خواهد برد.همچنین مطمئن هستیم آی‌پد جدید از حسگر اثرانگشت استفاده خواهد کرد و دکمه‌ی هوم نیز شاهد تغییرات نه‌چندان مهم خواهد بود.
با توجه به‌عکس های درز کرده از این محصول دیگر جای ابهامی از شکل ظاهری آی‌پد جدید باقی نمانده است اما اگر برای شما مهم است که نسل‌های آینده‌ی آی‌پد به چه شکل خواهند بود پیشنهاد ما به شما دیدن تصاویر  زیر است.

تصاویر بالا توسط شخصی به نام Hajek طراحی و منتشر گردیده است.به نظر وی اپل در نسل‌های آینده‌ی  زبان طراحی محصولات خود یکسان خواهد کرد و ما در آینده شاهد آیفون،آی‌پد،آی‌پد مینی و آی‌پادهایی با شکل و شمایل یکسان خواهیم بود.باید توجه داشت این تصاویر تنها چکیده‌ی یک ذهن خلاق و البته دوست دار محصولات اپل بیش نیست و به نظر نمی‌آید اپل خواهان این‌چنین تغییر رویکردی در قبال طراحی محصولات خود باشد.

نظر شما در رابطه با یکسان‌سازی زبان طراحی محصولات اپل چیست ؟

 

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی حسینی می‌گوید

    جذاب و دیدنی است