یک میلیون نفر به مایکروسافت در آزمایش ویندوز ۱۰ کمک می کنند

به نظر می‌رسد ویندوز ۱۰ خواهد توانست ناکامی ویندوز ۸ را برای مایکروسافت جبران کند زیرا با توجه به آمار منتشرشده توسط این شرکت تاکنون بیش از یک میلیون نفر نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را دریافت و راه‌اندازی کرده‌اند.با ما در فارنت همراه باشید تا ارقام ارائه‌شده توسط مایکروسافت را بررسی نماییم.

1

مایکروسافت حدود یک ماه پیش از نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ پرده برداشت که به نظر می‌رسد توانسته نظر خیلی‌ها را جلب کند.بر اساس آماری که امروز مایکروسافت منتشر کرده است حدود یک‌میلیون نفر نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را دریافت و نصب‌کرده‌اند که به نظر آمار قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید.

Belfiore رهبر تیم سازنده‌ی ویندوز با ابراز خرسندی نسبت به استقبال کاربران از ویندوز ۱۰،به این نکته اشاره‌کرده است که تاکنون بیش از دویست هزار نفر مشکلات و نظرات خود را  در رابطه با نسخه‌ی پیش‌نمایش به مایکروسافت اطلاع داده‌اند.بیشترین درخواست‌های استفاده‌کنندگان نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ از مایکروسافت تغییر در ظاهر سیستم جدید جستجو ویندوز ۱۰، حذف دکمه‌ی جدید task view دید از تسکبار و تغییر شیوه‌ی آغاز به کار ویندوز بوده است.

طبق آمار منتشرشده از طرف مایکروسافت حدود ۶۴ درصد از کل کسانی که نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را نصب‌کرده‌اند از این سیستم‌عامل بر روی رایانه‌های رومیزی بهره می‌برند .۶۸ درصد از کسانی که ویندوز ۱۰ را به‌صورت پیش‌نمایش نصب‌کرده‌اند روزانه بیشتر از ۷ برنامه در محیط آن اجرا می‌کنند، و حدود ۲۵ درصد دیگر هم به‌طور منظم روزانه بیشتر از ۲۶ نرم‌افزار مختلف برای انجام کارهای خود به کار می‌برند.

هنوز به‌طور مشخص معلوم نیست مایکروسافت چه زمانی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ را عرضه خواهد کرد، اما با توجه به سخنان Belfiore می‌توان متوجه شد که مایکروسافت بسیار بیشتر از قبل به بازخوردهایی که توسط استفاده‌کنندگان از نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ارسال می‌شود توجه دارد و آن‌ها را در اولویت کارهای خود قرار داده است.بدون شک ویندوز ۱۰  یکی از پروژه‌های موفق مایکروسافت خواهد بود و این شرکت با به‌روزرسانی‌های متعدد سعی در اعمال نظرهای دریافتی و رفع کامل مشکلات موجود در نسخه‌ی پیش‌نمایش خواهد داشت.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی حسینی می‌گوید

    خوبه، من ویندوز 10 نصب کردم ویندوز جذاب هست اما درایور صدای منو نشناخت به ویندوز 10 کمک کنند تا بهتر شه