هواوی گوشی Honor 6 Extreme Edition را با پردازنده قوی‌تر معرفی کرد

گوشی هواوی Honor 6 با مشخصات و قیمتی مناسب به تازگی وارد بازار شده و طرفداران خود را هم میان کاربران پیدا کرده است. اما هواوی تصمیم گرفته تا به همین زودی نسخه‌ای قوی‌تر از آن را با عنوان Extreme Edition و با چیپست بهتر Kirin 928 معرفی کند.

0

نسخه Extreme Edition حالا به جای پردازنده Kirin 920 از نسخه جدیدتر Kirin 928 استفاده می‌کند که شامل 8 هسته پردازشی 2 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Mali T628MP4 است که شبیه آن را در نسخه‌ای از گلکسی نوت 3 دیده بودیم.

Honor-6

از نظر ظاهری این نسخه با Honor 6 تفاوتی ندارد و همان صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی را با دوربین‌های 13 و 5 مگاپیکسلی به همراه دارد. از دیگر مشخصات Honor 6 Extreme Edition می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه، اندروید 4.4 کیت‌کت و اتصال پرسرعت 4G LTE اشاره کرد.

Huawei-Honor-6-Extreme

این نسخه از Honor 6 هم با باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد و هدفون اختصاصی و یک محافظ صفحه شیشه‌ای حرارت دیده نیز به همراه دو تگ NFC رایگان در جعبه آن یافت می‌شود. هواوی قصد دارد از این مدل تنها 9999 دستگاه تولید کرده و قیمت آن هم حدود 489 دلار اعلام شده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.