دومین فروشگاه اپل در ترکیه به زودی رسما افتتاح می شود

بعد از افتتاح اولین فروشگاه رسمی اپل در قسمت اروپایی شهر استانبول به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد دومین فروشگاه خود را در سمت آسیایی این شهر راه‌اندازی کند.با ما در فارنت همراه باشید.

0

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده به نظر می‌رسد که اپل از افتتاح اولین فروشگاه خود در ترکیه بسیار راضی بوده زیرا با توجه به تصویری که در یکی از مراکز خرید ترکیه در یکی از وب‌سایت‌های معتبر و نزدیک به کمپانی اپل منتشر شده، اپل قصد راه‌اندازی دومین فروشگاه خود را در این کشور دارد.

 

 اپل اولین فروشگاه رسمی خود را حدود پنج ماه پیش در دیدار تیم کوک و عبدالله گل رئیس‌جمهور وقت ترکیه در سمت اروپایی استانبول افتتاح کرد، اما به نظر می‌رسد قصد دارد دومین فروشگاه خود را در سمت آسیایی این شهر راه‌اندازی کند.

طبق گزارش ShiftDelete دومین فروشگاه اپل در مرکز خریدی با نام آکاسیا در قسمت آسیایی استانبول آغاز به کار خواهد کرد. همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌شود این فروشگاه در حال آماده‌سازی است و احتمالاً تا پایان سال جاری فعالیت خود را باعرضه‌ی نسل جدید آی‌پد شروع خواهد کرد.

9to5mac


شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.