آغاز همکاری سونی با AVG به عنوان برنامه امنیتی گوشی‌های اکسپریا

در هفته جاری شرکت امنیتی AVG اعلام کرد سونی، برنامه امنیتی تولیدی این شرکت را به عنوان نرم‌افزار انحصاری امنیتی به مدت سه سال انتخاب کرده است. بدین‌ترتیب دستگاه‌هایی مانند اکسپریا زد3 و زد3 کامپکت و حتی زد3 تبلت کامپکت به همراه برنامه AntiVirus PRO که به صورت پیش‌فرض بر روی آن‌ها نصب شده عرضه خواهند شد.

0

این بدان معناست که می‌توانید از این برنامه به مدت 6 ماه به طور آزمایشی استفاده کنید و البته پس از این مدت باید برنامه را خریداری و یا نسخه رایگان آن را استفاده کنید.

اگرچه این نکته توسط AVG تایید و یا تکذیب نشده است اما به نظر می‌رسد AVG AntiVirus PRO از هم‌اکنون بر روی دستگاه‌های سری اکسپریا که از اندروید 2.3.3 و یا بالاتر بهره می‌برند برای مدت 6 ماه به طور آزمایشی قابل استفاده است.

مدنظر داشته باشید که اگر برنامه‌های اندرویدی را از منابع مطمئن (مانند گوگل پلی و یا آمازون استور) دانلود می‌کنید، الزاما به یک آنتی‌ویروس نیاز نخواهید داشت اما AVG AntiVirus PRO علاوه بر حفاظت از دستگاه شما در مقابل ویروس‌ و بدافزار، ابزارهای امنیتی و افزایش دهنده کارایی را نیز در دل خود جای داده است.

همان‌طور که مستحضرید اکسپریا زد3 و زد3 کامپکت در حال حاضر در برخی بازارها عرضه شده‌اند و در آینده نزدیک نیز در کشورهایی مانند آمریکا عرضه خواهند شد.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.