از راه رفتن روی شیشه تا خوردن آتش؛ باورنکردنی‌هایی از داخل ایران در مسابقه اعجوبه‌های ایرانی 93

تا به حال داستانی از خوردن شیشه توسط انسان شنیده‌اید؟ بله، شیشه ولی نه آن شیشه‌ی مخدر صنعتی، شیشه به معنای یک لامپ کم مصرف بزرگ که جلوی دوربین آن را می‌شکند و با اشتهای تمام مشغول جویدن آن می‌شود! در ابتدا خود را معرفی می‌کند و می‌گوید جهت شرکت در مسابقه ای به نام اعجوبه‌های ایرانی این اقدام را انجام می دهد اما واقعا حیرت‌آور است که چگونه انسانی دست به چنین اعمالی می‌زند!

0

تا نیمه لامپ را که می خورد هنوز در حیرتیم! آیا برنده شدن در یک مسابقه باعث می‌شود که انسان دست به همچین کاری بزند؟ همیشه تصور می کردیم آدمهای عجیب حتما قیافه های عجیب و غریبی دارند تا وقتی که جوان معمولی ای را دیدم که به راحتی شیشه می‌خورد.

جالب اینجاست که این ویدئو کلیپ و مشابه های آن بازدیدهای بسیار بالایی داشتند و کلی نظرات مختلف از تعریف و تمجید گرفته تا نفرین و بد و بیراه را با خود همراه کرده بودند.

واقعا موضوع چیست؟!! چرا یک نفر باید اینطور کار خطرناکی کند؟ اصلا این مسابقه چیست و آیا ماهیت آن خطرناک است؟ با یک بازدید از ویدئوهایی که برای مسابقه “اعجوبه های ایرانی” ارسال شده است می‌توان فهمید که این مسابقه چقدر مورد توجه قرار گرفته است و باعث شده که جوانان این مرز و بوم دست به انجام چه کارهای مخاطره‌آمیزی بزنند! در ادامه توجه شما را به دیدن تعدادی از کلیپ‌های این مسابقه جلب می‌کنم.


شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.