شایعه: نکسوس 9 اچ‌تی‌سی 23 مهرماه با قیمت 399 دلار معرفی خواهد شد

بعد از منتشر شدن تصویر پشت نکسوس ۹ با بدنه‌ی پلاستیکی این بار شایعات خبر از معرفی این دستگاه در ۲۳ مهرماه دارند.

0

هفته‌ی گذشته تصویری از  نکسوس ۹ در تویتر منتشر شد که خبر از بدنه‌ی پلاستیکی این دستگاه می‌داد ولی اکنون اطلاعات به‌دست‌آمده بیشتر شده و احتمال معرفی رسمی این تبلت که گوگل با همکاری اچ‌تی‌سی آن را ساخته است در ۲۳ مهرماه داده‌اند.

همچنین همان‌گونه که قبلاً گفته شد یکی از ویژگی‌های این تبلت صفحه‌نمایشی با رزولوشنی بسیار بالا می‌باشد که از تراشه‌ی Tegra K۱انویدیا با ۴ هسته پردازشی در نسخه‌ی ۳۲ بیتی و ۲هسته‌ی پردازشی در نسخه‌ی ۶۲ بیتی استفاده خواهد کرد.

طبق مشخصات به‌دست‌آمده در نکسوس ۹ از ۱صفحه‌نمایش  ۹ اینچی با فناوری Quad HD به کار خواهد رفت که دارای رزولوشن صفحه‌ی ۲۵۶۰در ۱۶۰۰ پیکسل می‌باشد.پردازنده‌ی استفاده‌شده در نکسوس ۹ به گفته‌ی سازنده‌ی آن قوی‌ترین تراشه‌ی ساخته‌شده برای تلفن‌های همراه می‌باشد که با هسته‌های پردازنده‌ی اصلی مبتنی بر معماری‌های آرم و هسته‌های پردازنده‌ی گرافیکی که خود انویدیا طراحی کرده در یک تراشه جمع شده‌اند.از طرف دیگر پردازنده‌ی گرافیکی تگرا K۱است که در حقیقت پیاده‌سازی کامل معماری کپلر به شمار می‌رود و ۱۹۲هسته‌ی پردازشی دارد که طبق بنچمارک های به‌دست‌آمده بهترین عمل کرد را در بین تمام پردازنده‌های گرافیکی داشته است.

با توجه با شایعات گوگل نسخه‌ی ۷ اینچی نکسوس ۹ را با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد کرد که با توجه با سخت‌افزار بسیار قوی این دستگاه جای تعجب خواهد داشت.
بدون شک نکسوس ۹ در زمان معرفی و عرضه از نسخه‌ی اندروید خالص ال بهره خواهد برد ولی به نظر می‌رسد گوگل با توجه به تغییراتی که در گوگل پلی انجام می‌دهد قصد فروش تعداد کمی از این دستگاه را در فروشگاه اینترنتی خود را دارد.

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.