GTA V سنگین‌ترین بازی عرضه شده تا به‌حال برای پلی‌استیشن 4 است

قبل از این سنگین‌ترین بازی‌ها با توجه به فضای مورد نیاز برای نصب، بازی “آخرین ما” با 43.5 و “ولفناشتاین” با 48 گیگیابایت به حساب می‌آمدند.

0

به تازگی یکی از کاربران عکسی از بازی GTA V بر روی فروم رسمی بازی منتشر کرده است. این عکس که شامل آمار و اطلاعات مربوط به پیش خرید بازی برای پلی استیشن 4 می شود شامل اطلاعات جالبی می باشد.

آن طور که از عکس پیداست بازی به 50 گیگابایت فضای خالی برای نصب احتیاج دارد. این حجم خواسته شده بیش‌ترین حجمی است که بازی‌های منتشر شده برای PS4 تا به حال خواسته‌اند. قبل از این سنگین‌ترین بازی‌ها با توجه به فضای مورد نیاز برای نصب، بازی “آخرین ما” با 43.5 و “ولفناشتاین” با 48 گیگیابایت به حساب می‌آمدند.

برای مقایسه‌ای بهتر، بازی GTA V بر روی پلی استیشن 3 تنها به 18 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد برای نصب نیاز داشت. لازم به ذکر است که بازی GTA V بر روی ایکس باکس 360 نیز به 16 گیگ فضای خالی برای نصب نیاز داشت، پس منطقی به نظر می‌رسد که نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی نیز مانند PS4 حجم زیادی برای نصب از کاربر بخواهد.

gta-5-psn-listing

نکته‌ی جالب دیگری که در عکس وجود داشت، نوشته‌ای بود که نشان می‌داد بازی حسگر کنترل حرکت سونی، یا همان “PS Move” را پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که راک استار هنوز صحبتی در باره‌ی این قابلیت بازی که به نظر ایده‌ی جالب و بزرگی می‌آید، در پورت PS4 نکرده است.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.