گوگل در اندیشه پیشنهاد دوره آزمایشی به خریداران اپلیکیشن‌ها

همان‌طور که می دانید سیستم‌عامل اندروید، سهم عمده‌ای را در بازار گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص داده است اما درامد شرکت اپل از فروش برنامه‌ها به مراتب بیشتر از گوگل بوده است. همین مسئله باعث شده توسعه‌کنندگان نرم‌افزاری به سمت برنامه‌نویسی برای سیستم عامل IOS راغب شوند اما بنابر گزارش وال استریت، این رویه تا سال 2018 تغییر خواهد کرد.

0

با این وجود گوگل نیز بی‌کار ننشسته و قصد دارد به این تغییر رویه سرعت ببخشد. شرکت گوگل برنامه‌هایی برای تست نرم‌افزارهای پولی موجود در پلی استور دارد تا با استفاده از تکنولوژی که Micro app خوانده می‌شود، کاربران، پیش از پرداخت وجه بتوانند قسمت‌های کوچکی از برنامه‌ها را مورد بررسی و آزمایش قراردهند.

Google-Play-Store

این رویه باعث خواهد شد کاربران بتوانند بدون نگرانی از هزینه‌های جانبی و یا عملکرد نامطلوب، برنامه را پیش از خرید مورد آزمایش قراردهند. لازم به ذکر است که شرکت گوگل در ابتدای سال جاری میلادی قابلیت بازگشت هزینه پرداخت شده برای برنامه‌ها را از 15 دقیقه به 2 ساعت افزایش داد تا خریداران بتوانند زمان بیشتری را صرف بررسی برنامه‌های خریداری شده کنند و در صورت عدم رضایت، پول خود را پس بگیرند.

این شرکت همچنین سیاست‌هایی برای کاهش حق پرداخت به شرکت‌های سازنده دستگاه‌های هوشمند در پیش گرفته و در اکثر موارد این میزان را از 25 درصد به 15 درصد کاهش داده است. حداقل در یک مورد، این حق پرداخت حتی به صفر نیز رسیده است. با کاهش پرداخت‌ها گوگل قصد دارد درامد خود از فروش برنامه‌ها را افزایش دهد.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.