بسته‌های الحاقی Forza Horizon 2 برای ایکس‌باکس 360 منتشر نمی‌شوند

نسخه ایکس باکس 360 بازی هفته گذشته در انگلیس در کنار نسخه ی ویژه ی ایکس باکس وان بازی منتشر شد.

0

بر اساس گزارش استدیو “Turn 10” نسخه ی ایکس باکس 360 بازی “فورزا هورایزن 2” بسته های الحاقی بازی را دریافت نخواهد کرد.

براین ایکبرگ، مدیر استدیو Turn 10، در پستی روی فروم رسمی بازی برنامه ی استدیو مبنی بر انتشار بسته های الحاقی به صورت ماهانه را برای بازی اعلام کرد ولی این نکته را یاد آوری کرد که این بسته ها تنها برای نسخه ایکس باکس وان بازی منتشر خواهند شد. همچنین جوایز و ماشین ها و اعتبار های تعبیه شده در بازی تنها برای همین نسخه از بازی در دسترس است.

نسخه ایکس باکس 360 بازی هفته گذشته در انگلیس در کنار نسخه ی ویژه ی ایکس باکس وان بازی منتشر شد. اما منتشر نشدن بسته الحاقی تنها تفاوت میان دو نسخه از بازی نیست. از بحث گرافیک ضعیف تر بازی که بگذریم(به صورتی که کاملا مشخص است دقت کافی برای پورت بازی صرف نشده است) در بخش آنلاین نیز خیلی از امکانات برای نسخه ایکس باکس 360 بازی، همانند درایواتار گنجانده نشده است.

no-dlc-or-forza-rewards-for-forza-horizon-2-on-xbox-360-14127762148

به نظر نمیرسد قائل شدن این همه تفاوت بین کنسول نسل قبلی و کنسول ایکس باکس وان ترفند عادلانه ای برای جذب کاربران به خرید کنسول نسل جدید مایکروسافت باشد. البته سازندگان علت این تفاوت ها را هماهنگ سازی بازی با سخت افزار ایکس باکس 360 اعلام کردند، اما به هر حال اگر کاربران ایکس باکس 360 ناراحت شوند و حس کنند که به آنها مانند گذشته توجه نمی شود، کسی نمی تواند آنها را سرزنش کند، گویا این برادر کوچکتر برای پدر خوانواده عزیزتر است!

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.