رونمایی لنوو از اولترابوک یوگا ۳ پرو با طراحی نازکتر و سبکتر

لنوو دیشب علاوه بر معرفی سری جدید تبلت های یوگا از اولترابوک یوگا ۳ پرو با طراحی نازک‌تر و سبک‌تر نیز پرده برداشت.در ادامه با فارنت همراه باشید تا بیشتر با این اولترابوک آشنا شویم.

2

باید به یاد داشته باشیم از زمانی که اینتل نسل جدیدی از پردازنده‌های خود را عرضه کرده، از اندازه و وزن و حجم لپ‌تاپ‌ها به اندازه محسوسی کاسته شده است. در کنار این ویژگی‌ها شرکت‌های زیادی به سمت تولید لپ‌تاپ‌هایی باقابلیت تبدیل‌شدن به تبلت روی آورده‌اند.

اولترابوک یوگا ۳ پرو یکی از همین محصولات است که لنوو دیشب در کنار سری جدید تبلت‌های یوگا آن را معرفی نمود. اولترابوک یوگا ۳ پرو نسبت به نسل قبلی خود 17 درصد نازک‌تر و 14 درصد باریک‌تر شده است و وزن آن تنها 1.19 کیلوگرم است که برای یک  اولترابوک با صفحه‌نمایش 13 اینچی بسیار عالی است.

ابعاد صفحه‌نمایش این دستگاه دارای مشخصات 1200 در 1800 پیکسل است لنوو در نسل جدید فرم ظاهری صفحه‌کلید را عوض کرده و همان‌طور که در نسل قبل مشاهده کردیم قابلیت چرخش صفحه تا 360 درجه برای تبدیل‌شدن به تبلت در این اولترابوک یافت می‌شود.

اولترابوک یوگا ۳ از کارت گرافیک GeForce 840 بهره می‌برد که برای پردازش‌های گرافیکی سنگین نیز مناسب است.لنوو از پردازنده Intel Core M در این اولترابوک به‌عنوان مغز پردازشگر استفاده کرده که همین موضوع سبب مصرف انرژی فوق‌العاده کم این دستگاه شده است. فضای ذخیره‌سازی در این اولترابوک 1 ترابایت در نظر گرفته‌شده است که در کنار آن 8 گیگابایت رم قرار داده‌شده است.لنوو ادعا می‌کند باتری این محصول توانایی روشن نگاه‌داشتن دستگاه تا 8 ساعت را دارد.

قیمت این دستگاه چیزی در حدود 1,349 دلار مباشد و هم‌زمان با تبلت‌های یوگا از ماه آینده قابل‌خرید است. به نظر می‌رسد لنوو محصول قابل قبولی به‌عنوان نسل جدید اولترابوک‌های خود ارائه کرده و باید دید این محصول در جنگ با سرفیس 3 مایکروسافت چه خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی این اولترابوک جدید لنوو و قیمت آن چیست؟

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    فکر کنم ایران بیاد حداقل 6 میلیون پولش باشه!

  2. امیر رضا محمودی می‌گوید

    بسیار محصول خوبیه
    مخصوصا سخت افزارش برای بازی های خیلی سنگین هم عالیه