نسخه‌ی فیزیکی The Wolf Among Us آبان ماه امسال در خرده‌فروشی‌ها قابل خرید است

خبر خوش برای دارندگان ویتا نیز این است که هر پنج اپیزود بازی در یک پک فیزیکی در همان روز برای کاربران آن‌ قابل خرید خواهد بود.

0

استودیوی تل‌تیل چندی پیش تایید کرده بود که نسخه‌های نسل هشتمی «مرده‌ی متحرک» در آبان ماه امسال منتشر می‌شود. حال به دنبال این خبر انتشار نسخه‌ی فیزیکی «گرگی در میان ما» برای کنسول‌های نسل هشتمی و ویتا در ماه آینده تایید شد.

بدین ترتیب گرگی در میان ما قرار است سیزدهم آبان ماه در خرده‌فروشی‌های امریکای شمالی توزیع گردد. این برای بار اولی است که نسخه‌های نسل هشتمی بازی برای دارندگان پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد و از طرفی دارندگان کنسول‌های نسل هفتمی نیز می‌توانند بازی را در همان روز به صورت فیزیکی تهیه نمایند.

خبر خوش برای دارندگان ویتا نیز این است که هر پنج اپیزود بازی در یک پک فیزیکی در همان روز برای کاربران آن‌ قابل خرید خواهد بود.

هر چند که دارندگان این کنسول‌ها در اروپا باید تا سه روز بعد از انتشار بازی در امریکا یعنی 16 آبان ماه صبر کنند. همه‌ی پک‌ها شامل پنج اپیزود بازی به صورت کامل هستند و از طرفی کاربران می‌توانند در ادامه بازی را به صورت دیجیتالی از شبکه‌ی پلی‌استیشن و یا لایو دانلود کنند.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.