تاریخ عرضه‌ی Minecraft برای پی‌اس ویتا مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی این بازی را امروز استودیوی مسئول پورت پی‌اس ویتا در یک توئیت اعلام کرد. بر طبق این اعلام، دارندگان کنسول دستی سونی می‌توانند 23 مهر این بازی را خریداری کنند.

0

بالاخره تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی Minecraft نسخه‌ی پلی‌استیشن ویتا معلوم شد. این بازی که توسط استودیوی 4J برای این کنسول دستی پورت می‌شود، قرار است در تاریخ 15 اکتبر، یعنی فقط پنج روز دیگر در اروپا به بازار عرضه شود.

تاریخ عرضه‌ی این بازی را امروز استودیوی مسئول پورت پی‌اس ویتا در یک توئیت اعلام کرد. بر طبق این اعلام، دارندگان کنسول دستی سونی می‌توانند 23 مهر این بازی را خریداری کنند. البته تاریخ اعلام شده مربوط به اروپا بوده و استودیوی 4J در توئیت دیگری اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی بازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

Vita-minecraft-tweet

اعلام تاریخ عرضه‌ی این بازی برای ویتا نشان از این دارد که همه‌ی روابط کاری بین Mojang و 4J طبق معمول پیش می‌رود و همین مسئله برای طرفدارانی که از خرید Mojang توسط مایکروسافت نگران بودند، دلگرم کننده است. شما می‌توانید در ادامه تریلر این نسخه از بازی را مشاهده کنید:

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.