Kingdom Hearts 3 با انجین Unreal 4 ساخته می‌شود

Kingdom Hearts 3 از این پس مراحل ساخت را با آنریل انجین 4 طی خواهد کرد.

0

در مصاحبه‌ای با مجله‌ی ژاپنی فامیتسو، سازنده بازی Tetsuya Nomura اشاره داشت که تیم سازنده احتمال داده که پس از تغییر انجین بازی پروسه‌ی ساخت آن با پیشرفت چشم‌گیری همراه خواهد بود.

“کار ساخت همان طور که تصور می‌کردیم به صورت پیوسته ادامه دارد و به دنبال تغییر انجین بازی به آنریل 4 که در ادامه‌ی داشتن دلایل متعددی انجام شده بود، ما با حمایت محسوسی از سمت تیم استودیوی اپیک و رندر سریع‌تر تصاویر مواجه شدیم که هر دو بارهای بیشتری را از دوش ما برداشتند.”

هر چند که این برای بار اولی نیست که اسکوئرانیکس برای ساخت یک بازی داخلی سراغ آنریل می‌رود و پیش‌تر هم آن‌ها بازی نقش‌آفرینی The Last Remnant را به کمک آنریل ساخته بودند.

Kingdom Hearts 3 در تاریخ نامشخصی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. آنریل 4 یکی از قدرتمندترین و انعطاف‌پذیرترین انجین‌های ساخته شده برای نسل جدید کنسول‌ها است که انتظار می‌رود موفقیت‌های آنریل 3 را برای استودیوی اپیک گیمز تکرار کند.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.