انتشار مشخصات فنی بیشتر و تاریخ عرضه گوشی‌های فلزی جدید سری Alpha‌ سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ به‌زودی گوشی‌های هوشمند جدید فلزی خود را که با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در حال ساخت هستند را معرفی و اعلام نماید.

0

بعد از تولید گلکسی آلفا شایعات پیرامون سه محصول جدید شرکت به نام های گلکسی A3 ، A5‌ وA7 که از قابی آلومینیومی در آنها استفاده شده، قوت گرفت. همانطور که در عنوان مطلب بیان شد A7  دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی بوده وA5 وA7 هر دو با نمایشگری HD عرضه خواهند شد. البته ظاهرا نوع نمایشگر گلکسی A7 که برای بازار چین در نظر گرفته شده، Full HD خواهد بود.

همچنین منبع افشاکننده خبر اعلام داشته که A5 در ماه آینده میلادی و در بازه قیمتی 400 تا 450 دلار عرضه خواهد شد. بنابراین احتمال معرفی این گوشی در ماه جاری میلادی وجود دارد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده گلکسیA5 به نمایشگری 5 اینچی و از نوع Super AMOLED مجهز بوده، دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانوی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود و این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 400، حافظه داخلی 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین برای این گوشی اندروید 4.4 و یک باتری 2330 میلی آمپری در نظر گرفته و البته ظاهرا باید این گوشی را یک گوشی 2 سیم‌کارته دانست!

Sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.