درز تصاویر آی‌پد ایر 2 اپل پیش از رونمایی رسمی

اپل قصد دارد در آینده ای نه چندان دور آیپد Air 2 و آیپد مینی ۳ را معرفی و آن ها را تا قبل از پایان سال جاری روانه بازار کند.امروز تصاویر جدیدی از آیپد Air 2 منتشر شد و به اما و اگر های احتمالی در مورد مشخصات ظاهری آن پایان داد.

0

شرکت اپل هیچ‌گاه حافظ خوبی برای اسرار محصولات جدیدش نبوده است.ساعاتی قبل تصاویر جدید و باکیفیتی از آی‌پد نسل آینده که به‌احتمال‌زیاد آی‌پد ایر 2 نامگذاری خواهد شد، در کنار آی‌پد ایر منتشر گردید.ازآنجاکه در تصاویر منتشرشده آی‌پد جدید به‌صورت واضح مشاهده می‌شود می‌توان انتظار معرفی این محصول را همانگونه که ساعتی پیش اعلام کردیم در ۲۴ مهر داشته باشیم.

باید به این نکته اشاره‌کنیم، تصاویر منتشر شده ممکن است از یک ماکت آی‌پد نسل آینده گرفته‌شده باشد و در محصول نهایی شاهد تغییرات بسیار باشیم اما ما با در نظر گرفتن صحت این تصاویر می‌توانیم در نگاه اول به حذف دکمه‌ی فیزیکی قفل صفحه و حالت سکوت اشاره‌کنیم.اپل مانند سال‌های گذشته تغییر مهمی در فرم آی‌پد جدید نداده است و به نظر می‌رسد بسیار شبیه آی‌پد ایر خواهد بود.اما اگر با دقت بیشتری به تصاویر نگاه کنیم،خواهم فهمید که احتمالاً آی‌پد جدید کمی باریک‌تر از نسل قبل خواهد بود.یکی دیگر از تغییرات جزئی در آی‌پد ایر 2 اضافه شدن حلقه‌ی دور دکمه‌ی home است که جنس آن از کروم خواهد بود.

آی‌پد ایر جدید از آلومینیوم ساخته خواهد شد و به‌احتمال‌زیاد از صفحه‌نمایش ریتانا استفاده خواهد کرد، همچنین همان‌طور که در انتظار می‌رفت  آی‌پد نسل جدید از سنسور اثرانگشت معروف آیفون یا همان آیدی تاچ بهره خواهد برد.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.