دنیا را همانند «بـایـونتـا» ببینید

مطمئنا چیزی که هر گیمری را در این فرنچایز به خود جذب کرده است، طراحی شخصیت و لباس بایونتا است. و خبر خوب این است که سازندگان به علاقه‌مندان این اجازه را می‌دهند تا با خرید عینک این شخصیت، دنیا را از قابی همانند بایونتا ببینند.

0

سال 2009 را به خاطر بیاورید، سالی که در آن یک ساحره‌ی زیبا با تفنگ، مو، آب نبات چوبی و جادوهایش فرشتگان اهریمنی را به شیک‌ترین روش ممکن قلع و قمع می‌کرد و دنیای بازی‌های رایانه‌ای را مبهوت خود ساخت. حالا طرفداران فرصتی دوباره یافته‌اند تا بار دیگر کنترل این جادوگر را به عهده بگیرند و در دومین قسمت از سری بازی‌های بایونتا، با نام “بایونتا 2” بازی به یاد ماندنی دیگری را تجربه کنند. البته همان‌طور که می‌دانید، این بازی منحصرا برای کنسول بازی نینتندو وی‌یو منتشر خواهد شد.

اما مطمئنا چیزی که هر گیمری را در این فرنچایز به خود جذب کرده است، طراحی شخصیت و لباس بایونتا است. و خبر خوب این است که سازندگان به علاقه‌مندان این اجازه را می‌دهند تا با خرید عینک این شخصیت، دنیا را از قابی همانند بایونتا ببینند.

bayonetta-2-frame

این عینک با فریم مشکی زیبا، طراحی برجسته رزماری و یک روبان در کنار دسته‌ها تولید شده است و کاملا مناسب و زیبا به نظر می‌رسد. البته به کار بردن لغت مناسب با توجه به قیمت 393 دلاری عینک کار سختی است!

این عینک که برای تهیه‌ی باید حتما آن را پیش خرید کنید، قرار است در زمان انتشار بازی بایونتا 2 عرضه شود. بایونتا 2 بیست و چهارم اکتبر یعنی 2 آبان ماه انحصارا برای وی‌یو منتشر خواهد شد.

Source

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.