نینتندو اعلام کرد: عرضه‌ی Super Smash Bros برای Wii U در 30 آبان

این بازی 21 نوامبر مصادف با 30 آبان ماه سال جاری برای کنسول Wii U عرضه می‌شود و 60 دلار قیمت خواهد داشت.

0

عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید از بازی Super Smash Bros بعد از 6 سال این‌بار برای کنسول دستی نینتندو 3DS‌ خبر بسیار خوبی بود. اما طرفداران همواره به دنبال جواب این سوال بودند که این بازی بالاخره چه زمانی برای کنسول خانگی نینتندو وی‌یو عرضه می‌شود؟ خوشبختانه نینتندو خیلی زود به این سوال پاسخ داد.

این بازی 21 نوامبر مصادف با 30 آبان ماه سال جاری برای کنسول Wii U عرضه می‌شود و 60 دلار قیمت خواهد داشت.

از آن‌جایی که پای نینتندو در میان است، قطعا این تنها مورد نیست. شما می‌توانید در کنار این بازی مجموعه‌ای از 12 مجسمه‌ی آمیبو با قیمت 13 دلار تهیه کنید. شش مجسمه‌ی دیگر تا پایان آذرماه عرضه می‌شوند. همچنین، شما می‌توانید به مدد آداپتور جدید عرضه شده، کنسول وی‌یو را با استفاده از گیم‌کیوب کنترل کنید. و اگر همه‌ی این‌ها را در یک بسته می‌خواهید، نینتندو آن را با 100 دلار برای شما یکجا فراهم کرده است.

امروز در خبرها اعلام شد که این بازی بر روی 3DS بیش از 2.8 میلیون نسخه در جهان فروش داشته است. این در حالی است که این بازی تنها یک هفته است در کشورهای غربی عرضه شده. نینتندو قبلا اعلام کرده بود Super Smash Bros در ژاپن بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

Engadget VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.