به زودی می‌توانید از طریق مسنجر فیس‌بوک برای دوستانتان پول بفرستید!

در دنیای تکنولوژی به نظر هر ایده‌ای قابل‌تبدیل شدن به واقعیت را دارا است. در جدیدترین سورپرایز به نظر می‌رسد فیس‌بوک قصد دارد امکان انتقال وجه را برای کاربران مسنجر خود فراهم کند! برای آشنایی با این ایده‌ی عجیب و البته جالب با فارنت همراه باشید

0

تصور کنید می‌توانستید به‌راحتی ارسال یک عکس از طریق اینترنت برای دوست خود در نقطه‌ی دیگر از کره‌ی زمین پول حواله کنید. از آنجا که فیس‌بوک به آرزوهای ما توجه دارد در جدیدترین اقدام خود قصد دارد امکان انتقال وجه را به مسنجر خود بیفزاید.

این اطلاعات توسط یک دانشجوی رشته‌ی کامپیوتر با هک کردن کدهای مسنجر فیس‌بوک نسخه‌ی iOS به‌دست‌آمده است. او بعد از کشف این کدها و اجرای آن‌ها توانسته به محیطی که قرار بود در نسخه‌های بعدی رونمایی شود رفته و اقدام به گرفتن چندین عکس از محیط انتقال وجه در مسنجر فیس‌بوک کند.

facebook-payments-select-method 01

با توجه به اطلاعات می‌توان یافت که فیس‌بوک این عملیات را توسط شرکت های Paypal و Venmo انجام خواهد داد و کابران می‌توانند به راحتی ارسال یک عکس برای دوست خود پول حواله کنند. به نظر می‌رسد ایده‌ی این قابلیت از زمان به‌کارگیری دیوید مارکوس یکی از مدیران ارشد شرکت Paypal در فیس‌بوک و سرمایه‌گذاری عجیب  زاکربرگ در Paypal به وجود آمده باشد.

تا به اینجا می‌دانیم که در ابتدای راه فقط امکان استفاده از کارت‌های غیر قابل شارژ یا Debit وجود دارد و بالطبع هزینه‌ی جابه‌جایی وجه از طریق این کارت‌ها کمتر از هزینه انتقال از طریق کارت‌های اعتباری خواهد بود.علاوه بر این در صورت استفاده از کارت های Debit تنها 24 ساعت زمان لازم است تا پول به حساب مقصد واریز شود، این در حالی است که اگر بخواهیم از کارت‌های اعتباری انتقال وجه را انجام دهیم حدود 5 روز زمان خواهد برد. در کنار این ویژگی‌ها امکان پیگیری انتقال وجه از طریق بانک‌ها نیز راحت‌تر خواهد بود.

facebook-payments-select-method

به نظر می‌رسد فیس‌بوک برای شروع هزینه‌ای بابت ارائه این خدمات از کاربران دریافت نخواهد کرد و مطمئنا تا معرفی رسمی آن، قابلیت‌های دیگیری نیز اضافه خواهد شد. نظر شما درباره این ویژگی جدید مسنجر فیس‌بوک چیست؟

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.