مراحل‌خرید واتس‌اپ توسط فیس‌بوک بالاخره کامل شد

حدود 6 ماه پیش فیس‌بوک اپلیکیشن واست‌اپ را که در آن زمان حدود 250 میلیون کاربر داشت باقیمتی معادل 19 میلیارد دلار خریداری کرد و امروز بالاخره خبر تسویه‌حساب فیس‌بوک با صاحبان قبلی واست‌اپ منتشر گردید.

3

در حدود ماه فبریه سال گذشته فیس‌بوک با مشاهده‌ی رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی موبایلی یا به‌نوعی پیام‌رسان‌های رایگان تصمیم به خرید واتس‌اپ که در آن زمان تعداد کاربران آن حدود 250 میلیون بودند باقیمتی معادل 19 میلیارد گرفت. از این مبلغ حدود 4 میلیارد دلار پول نقد و مابقی به‌صورت سهام به صاحبان واتس‌اپ تحویل داده شد.

امروز فیس‌بوک خبر از حل تمام مشکلات انتقال سهام و سندهای اداری به فروشندگان واتس‌اپ داد. سازمان ثبت اسناد ایالات‌متحده در ماه آوریل رأی به صحیح بودن این معامله داده بود و کمیسیون تنظیم مقررات اروپا نیز با کمی تأخیر، جمعه حکم بر درست بودن اسناد ارائه‌شده و صحت معامله داد. با این حساب اکنون واتس‌اپ به‌صورت رسمی و قانونی متعلق به فیس‌بوک می‌باشد و به‌صورت اپلیکیشنی زیر مجموعه‌ی فیس‌بوک به فعالیت و کسب دآمد از ارائه‌ی سرویس‌های خود به کاربران خواهد پرداخت.

Phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    خب
    اینم فیلتر شد

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      چطور؟

      1. Amir می‌گوید

        نه یعنی منظورم اینه خواهد شد
        دلیل درستی که
        ندارند
        میگن فیسبوک خریده پس باید فیلتر بشه