اچ‌پی ظاهرا قرار است به دو شرکت مجزا تقسیم شود

این طور که پیداست واحد ساخت کامپیوترهای خانگی اچ‌پی و قسمت کامپیوترهای اداری این شرکت با هم نمی‌سازند.

0

بر همین اساس روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شده که این غول سخت‌افزاری قرار است به دو شرکت مجزا تقسیم شود تا به روی راحتی تمرکز بیشتری در قسمت کامپیوترهای خانگی و اداری داشته باشد.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد ممکن است در همین نزدیکی (احتمال می‌رود تا دوشنبه همین هفته) شاهد جدایی این دو واحد شرکت اچ‌پی باشیم.

البته دلیل اصلی جدایی این دو قسمت از یکدگیر ذکر نشده است اما می‌توان انتظار داشت که مدیریت گروه کامپیوترهای خانگی اچ‌پی به یکی از مدیران فعلی این واحد سپرده شود (این فرد احتمالا دیون ویسلر (Dion Weisler) خواهد بود) و از طرف احتمالا مگ وایت‌من نیز سکان واحد تجاری و اداری محصولات اچ‌پی را در دست خواهد گرفت.

در مجموع می‌توان گفت که این خبر با توجه به تغییراتی که در دنیای کامپیوتر امروز شاهد هستیم کاملا قابل پیش‌بینی بوده و در گذشته نیز شاهد تغییر ساختار سایر شرکت‌های بزرگ کامپیوتری بوده‌ایم.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.