شایعه: MGS 5: Ground Zeroes ماه دسامبر برای پی‌سی عرضه می‌شود

چندین سایت روسی زبان از IGROMIR 2014 خبر می‌دهند که هیدئو کوجیما شخصا در این مراسم حاضر شده و تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) را به طرفداران اعلام کرده است.

0

در یک نمایشگاه بازی که در حال حاضر در روسیه در جریان است، اعلام شد که بازی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes در چه تاریخی برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

چندین سایت روسی زبان از IGROMIR 2014 خبر می‌دهند که هیدئو کوجیما شخصا در این مراسم حاضر شده و تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) را به طرفداران اعلام کرده است.

اعلام تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پی‌سی این بازی در یک مراسم در روسیه، کار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد، چراکه یکی از بزرگترین اجتماعات پی‌سی گیمرها در اروپا و همچنین جهان در این کشور است. همچنین احتمال عرضه‌ی این بازی در همین سال میلادی زیاد بوده و کمتر کسی این احتمال را در نظر می‌گیرد که این بازی تا سال 2015 با تاخیر مواجه شود. کوجیما، قبلا اعلام کرده بود که متال‌گیر سالید 5 را در سال 2015 عرضه خواهد کرد. بنابراین عرضه‌ی Ground Zeroes در سال جاری محتمل‌تر است.

metal_gear_solid_5_ground_zeroes3-600x337

با این‌همه هیدئو کوجیما از هرگونه اظهار نظری در مورد این خبر سر باز زده است.

عرضه‌ی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes برای رایانه‌های شخصی در گیمزکام امسال تایید شده بود.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.