عرضه نسخه ویندوز فون اپلیکیشن فلیپ‌بورد

بعد از حدود یک سال انتظار، روز گذشته اپلیکیشن Flipboard برای سیستم‌عامل ویندوز فون نسخه‌ی ‌8.1 عرضه گردید.

0

Flipboard یکی از بهترین نرم‌افزارهای خبرخوان است که به‌صورت دسته‌بندی و از منابع مختلف تمام خبرهای موردعلاقه‌ی شمارا با کیفت عکس بالا و به‌صورت خلاصه نمایش می‌دهد.

این اپلیکیشن حدود یک سال پیش برای اندروید و iOS عرضه گردید و روز گذشته بعد از اما و اگرهای فراوان به اپ استور ویندوز فون پای نهاد. دسته‌بندی اخبار و مقاله‌ها در موضوع‌های مختلف، امکان جستجو و نمایش آخرین مطالب، امکان به اشتراک‌گذاری اخبار یا تصاویر در فیس‌بوک، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی در کنار امکان ذخیره مطالب و مطالعه در زمانی دیگر به‌صورت آفلاین از دیگر قابلیت‌های فلیپ‌بورد است.

Flipboard-Windows-phone

شاید تنها نکته‌ی منفی این اپ پشتیبانی نکردن از گوشی‌هایی با رم کمتر از 1 گیگابایت است  اما هم‌اکنون توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار به کمک مایکروسافت مشغول کار هستند تا در آینده‌ای نه‌چندان دور پشتیبانی از گوشی‌هایی با رم 512 را نیز به ویژگی‌های این اپلیکیشن پرطرفدار بیفزایند. اگر شما هم علاقه‌مند به این اپلیکیشن برای دستگاه ویندوزفونی خود هستید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام به دریافت آن نمایید.

flipboard

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.