احتمالا ابعاد صفحه نمایش اپل‌واچ کوچکتر از آن چیزیست که قبلا در تبلیغات آن دیده‌اید

ماه گذشته شاهد رونمایی اپل از ساعت هوشمند این شرکت که اپل‌واچ‌ نامیده می‌شود بودیم، اما از قرار معلوم نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه این ساعت با چیزی که در تبلیغات آن دیده بودیم تفاوت دارد.

0

این حدس و گمان‌ها از آنجا شروع شد که امروز اپل ویدئوی معرفی این محصول را بر روی یوتیوب و سایت خود منتشر کرد و به دنبال انتشار این ویدئو یکی از کاربران حساس و گوش به زنگ اخبار اپل که در توییتر از نام کاربری Khaos tian استفاده می‌کند متوجه این تغییر شد.

Diffrent-display-in-new-apple-watch-01

در این مقایسه تصویر ویدئوی اولیه این محصول در کنار تصویر ویدئوی جدید قرار گرفته است و از آنجایی که هر دو تصویر در یک زاویه و فاصله کنار یکدیگر گذاشته شده‌اند به راحتی می‌توان تشخیص داد که ابعاد صفحه نمایش اپل‌واچ اولیه مقداری نسبت به چیزی که در نسخه دوم این ویدئو می‌بینیم بزرگتر است.

با این حساب می‌توان برداشت کرد اپل واچی که در شهریور ماه دیدیم نسخه نهایی این محصول نبوده است، اما باید دید که آیا کوچک‌تر کردن نسبت ابعاد صفحه نمایش اپل واچ می‌تواند برگ برنده‌ای برای این محصول جدید اپل به ارمغان آورد یا خیر.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.