جانی آیو حتی صدای بسته‌شدن بند ساعت هوشمند اپل واچ را طراحی کرده است!

ممکن است حتی طرفداران دو آتشه اپل نیز متوجه طراحی مثال‌زدنی صداهای به کار رفته در گجت‌های این شرکت نشده باشند. اپل در زمینه به کار گیری صدا نیز مانند سایر موارد حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهد و صداهای به کار گرفته شده در محصولات این شرکت از صدای ارسال اس‌ام‌اس گرفته تا صدای روشن شدن این گجت‌ها، شاهد این مدعا هستند.

5

در همین زمینه مجله معتبر Vogue مصاحبه کاملی با جانی آیو انجام داده تا مشخص شود در پشت صحنه استودیو ضبط صداهای محصولات اپل چه می‌گذرد.

جانی آیو مدعی است طراحی اپل واچ، ۳ سال به طول انجامیده است. وی با اشتیاق تمام در خصوص مراحل اولیه طراحی و جزئیات کامل آنها توضیح داد. آیو یکی از امکانات ظریف این ساعت را قابلیت شنیدن صدای ضربان قلب دارنده اپل واچ توسط فرد محبوب و مورد علاقه وی ذکر کرد.

یکی دیگر از امکانات صوتی منحصر به فرد اپل واچ را می‌توان باز و بسته شدن اتوماتیک بند این ساعت هوشمند با صدایی زیبا دانست.  دارنده اپل واچ کافیست تا دکمه بند ساعت را فشار داده تا به زیبایی بند آن کنار رفته و در هنگام بسته شدن نیز صدای کلیک آرامی که تداعی کننده بسته شدن بند ساعت است، پخش خواهد شد. جانی آیو مدعی است این صدا به قدری زیباست که دارنده اپل واچ دیگر دوست ندارد آنرا از مچ دست خود باز کند!

البته هنوز برای قضاوت در خصوص اظهار نظر‌های شاعرانه جانی آیو زود است و ترجیح می‌دهیم تا چند ماه دیگر برای اثبات صحبت‌های وی و بررسی دقیق اپل واچ تا عرضه این محصول به بازار صبر پیشه کنیم.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. dvm می‌گوید

    جانی آیو مدعی است این صدا به قدری زیباست که دارنده اپل واچ دیگر دوست ندارد آنرا از مچ دست خود باز کند
    این جمله از بدی صداش میگه تا خوبیش

  2. fery می‌گوید

    جانی آیو جان،صدای خم شدن 6 پلاس هم کار شما بوده؟ رو این قابلیت چندسال کارکردی گلم؟

  3. علی می‌گوید

    اپل امسال گند زد با اون iphone 6 plus.

  4. سعید می‌گوید

    سرش گرم صدای بسته شدنش بود که به خود ساعت نرسید نگاه کنه! خداییش جز زشت ترین ساعتای هوشمندیه که دیدم!

  5. مهرداد1 می‌گوید

    سالی که نکوست از بهارش پیداست………….!