این تابلوهای تبلیغاتی خمیده برای آیفون 6 اپل فوق‌العاده هستند!

این روزها بحث داغ خم شدن آیفون 6 پلاس اپل با وجود خبرهای داغ دیگری مانند رونمایی از ویندوز 10 همچنان بر سر زبانهاست و این را می‌توان از ستون پربازدیدترین‌های فارنت نیز متوجه شد اما ظاهرا حالا پای این مشکل به بیلبوردهای تبلیغاتی هم کشیده شده است.

0

بیلبوردهای تبلیغاتی معمولا ابزاری برای رقابت شرکت‌ها در تبلیغات به حساب می‌آیند اما شاید تنها وقتی پای بزرگترین بیلبورد تبلیغاتی جهان وسط باشد باور کنیم که ممکن است گوشه‌ای از آن را برای جای گرفتن در یک نقطه خاص خم کرده باشند اما این طور نیست.

ظاهرا مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس اپل این بار به بیلبوردهای تبلیغاتی آیفون 6 هم کشیده شده و تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی که از این محصول در شهر برلین آلمان، جائیکه اتفاقا سامسونگ رقیب این شرکت حضوری بسیار فعال دارد، به نمایش در آمده از همان مشکل خم شدن رنج می‌برند. (تصویر بالا) در همین حال تصویر زیر نیز تابلویی تبلیغاتی در فروشگاهی در هلند را نشان می‌دهد.

bent-iPhone-6-poster

هنوز مسئول این تبلیغات مشخص نشده اما حتی می‌تواند نوعی تبلیغ اپل برای خود و یا حتی شوخی بامزه‌ای باشد که در هر دو صورت جذاب و به نوعی اثربخش خواهد بود.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.