جوابیه رسمی سامسونگ به خبر مشکل عجیب ساخت اولین گوشی‌های گلکسی نوت 4

روز گذشته در فارنت از مشاهده اشکال عجیبی در اولین گوشی‌های گلکسی نوت 4 سامسونگ که به بازار عرضه شده‌اند خبر دادیم. شرکت سامسونگ امروز به این گزارش واکنش نشان داده است.

15

در گزارشی که روز گذشته منتشر شد از کاربرانی خبر دادیم که با انتشار تصاویری اعلام کرده بودند که گوشی‌های گلکسی نوت 4 سامسونگ آنها به یک مشکل ساخت عجیب دچار است و فاصله بین صفحه نمایش و قاب فلزی دور گوشی به اندازه‌ای است که به راحتی یک کارت ویزیت در آن جای می‌گیرد.

شرکت سامسونگ در واکنش به این موضوع تقریبا به جزئیات نپرداخته و پاسخی کلی به موضوع داده است. سخنگوی شرکت سامسونگ در گفتگو با وب‌سایت Trusted Reviews اعلام کرده که مشکل مورد اشاره در گزارش تاثیری بر عملکرد و کیفیت گلکسی نوت 4 ندارد. ما به مشتریان خود اطمینان می‌دهیم که تمامی قطعات گلکسی نوت 4 کنترل‌های شدید تولید و استانداردهای کنترل کیفی ما را پشت سر می‌گذارند.

این نشان می‌دهد که اگرچه تمام گوشی‌های گلکسی نوت 4 به این مشکل دچار نیستند اما حالا می‌أانیم که حداقل شرکت سامسونگ از این موضوع آگاه است و با وجود اینکه به این موضوع اشاره‌ای نکرده اما طبیعتا اگر این موضوع را به عنوان یک مشکل بشناسد شاهد رفع آن در گوشی‌های بعدی این شرکت خواهیم بود که در سایر نقاط جهان عرضه خواهند شد.

شرکت سامسونگ به تازگی و پیش از موعد اعلام شده گوشی گلکسی نوت 4 را به عنوان اولین بازار در کره جنوبی عرضه کرده که بسیاری این عرضه زودهنگام را ناشی از تاثیر فروش بالای آیفون 6 پلاس اپل می‌دانند که این روزها به مشکل عجیب خم شدن با کمترین فشار دچار است!

Trustedreviews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. سعید جیگر می‌گوید

    اقا پنیر سفید مگه 2 هزار تومن نیس؟! به من 2 هزار و 500 انداختن!!!!!!

  2. مهران می‌گوید

    یعنی تف به اون کسی که اصلا این گوشی نداره میاد نظر الکی میده میگه بده فلانه من که میخواستم بخرم وقتی به نظرهای منفی میرسیدم پشیمون میشدم اما دلو زدم به دریا همین امروز خریدم خداییش خوش دست همه چیش عالی نوت 4 سری C خریدم بندرعباس قیمتشم 1میلیون430 هزارتومن با یه برچسب هوشمند به به چ شود بهر حال خواستم بگم کسی که میخواد بخره عالیه الکی به کانت های منفی توجه نکنه موفق باشید

  3. سامان می‌گوید

    من یک مآه پیش نوت4 مدل c گرفتم.من فقط یه مشکل اساسی دارم اون آینه که ال سی دی این گوشی قسمت بالا ش دقیقا بالای دوربین سلفی یکم میاد بیرون اندازه سر سوزن میاد بیرون. من یکم ال سی دیش رو فشار دادم دیدم میره داخل اما بعد از چند ساعت دوباره میاد بیرون.تعمیر گاهم بردم ولی طرف میگفت.مشکل جدی نیست.منم قانع شدم ولی همونو فضایی نسبتا بازی که ایجاد شده.احتمال ورود گرد واکنش رو داره.خدایی یکسان تمام داتم فکر میکردم چی گوشی بخرم از z2. G3.p7رسیدم به یکی از پرچم دارها دنیا..ولی خدایی این چه وضعیه. …خیلی ناراحتم که2 میلیون پول هدر رفت.ای کاش z3میگرفتم

  4. محمد می‌گوید

    سلام دوستان؛
    گوشی نوت 4 که خریدم بعد از یک ماه دوربینش بهم ریخته، یجورایی همه چیزو خط خطی نشون میده. کسی می دونه مشکلش چیه؟

  5. مرجان می‌گوید

    من واقعا از همه نظرازگوشی نوت4راضی هستم وقیمتش باتوجه به امکاناتی که داره واقعامی ارزه وگوشی خیلی زیباییست

  6. مرجان می‌گوید

    این حرفایی که درباره گوشی نوت4میزنیدهمش چرت وپرته..من خودم همین دیشب این گوشی رو خریدم اصلاهم وضعیت بین صفحه گوشی با نوارفلزی اش اینطورنیست کاملا به هم چسبیده وخیلی هم خوش دسته..

  7. hamed می‌گوید

    سلام من گوشی زیاد عوض میکنم تنها گوشی که 1 سال داشتمش نوت 3 بود چن روز پیش شکست و نوت فر خریدم آلان بعد 3 روز دکمه وسطش کار نمیکنه هیچ استفاده از دکمه نکردم ضربه هم نخورد یکی از مشکلات آینه آگه کسی برچسب شیشه ای یا همون ضد ضربه زده باشه دور تا دور گوشی یه مقداری هوا بر میداره به اندازه چن میلیمتر که این

  8. erfan می‌گوید

    آقا الکیه همش من note 3 و note 4 رو دارم از جفتشون هم راضی هستم
    اینا می خوان شرکت سامسونگ رو خراب کنن بهترین گوشی ها مال شرکت سامسونگه
    حالا اینو مشکل در نظر بگیریم اون خم شدن آیفون رو چی بگیم
    اپل گوشی نزده خمیر بازی زده
    ممنون از سایت خوبتون

  9. زهرا می‌گوید

    چرا اینقدر الکی حرف میزنین ؟من ابن گوشیو دارم واز نمایندگی سامسونگ خریدم وهیچ مشکلی هم نداره…. اصن این حرفتون با عقل جور در میاد؟؟؟؟

  10. سبحان می‌گوید

    مال منم اینجوری نیس

  11. Ali می‌گوید

    نه من خودم این گوشی رودارم اصلاً این جوری نیست

  12. اردلان می‌گوید

    باز سامسونگ جواب داد هر چند در حد ماست مالی
    اپل چی؟!
    قهر میکنه با سایت بیلد کامپیوتر و میگه دیگه اپل بهتون نمیدیم سر قضیه تست بومرنگ (خم) شدن آیفون 6 پلاس

  13. Hamid می‌گوید

    کاری بهشون ندارم اما الان وقتشه اپل میاد مثل خودش مسخرش کنه …

    واقعا بعضی شرکت ها جای تاسف دارن
    لای گوشی که یک سال با کلی امید میاد بیرون کارت ویزیت قرار داند …

  14. Amir می‌گوید

    میشه به عنوان کیف پول همراه استفاده کرد دیگه جای کارت هم گذاشته
    چی میخواهید دیگه!

  15. امیر رضا محمودی می‌گوید

    ولی خودمونیم ماست مالیش کرده ها با این که طرفدار سامسونگم