گزارش: آی‌مک‌های جدید با صفحه نمایش رتینا در راهند!

سری جدیدی از iMac‌های تولیدی اپل با صفحات نمایش با رزولوشن بالا در آخرین مراحل تست و آزمایش قرار دارند. بنابر منابع موثق، این رایانه‌ها از بدنه باریک و طراحی مشابه نسخه‌های فعلی بهره می‌برند و البته پردازنده‌های سریع‌تر و آنتن‌های وای‌فای بهبودیافته نیز در آن‌ها به کار گرفته شده‌اند.

0

این حقیقت که آی‌مک‌ها در مراحل آخر آزمایش قرار دارند بدان معناست که اپل در حال آماده‌سازی خود برای عرضه آن‌ها به همراه OS X Yosemite در پاییز سال جاری است.

iMac-with-Retina1

رزولوشن‌های درنظر گرفته شده برای آی‌مک‌های جدید با صفحات رتینا  3600 در 6400 ،3240 در 5760 و نهایتا 2304 در 4096 هستند. آن‌طور که شایعه شده شرکت اپل در حال کار بر روی آی‌مکی با صفحه‌نمایش 5K برای عرضه در سال جاری است.

این منابع همچنین خبر از آماده‌سازی به روز رسانی‌هایی برای iMovie و Final Cut Pro با ابزارهای بهبود یافته برای ویرایش ویدئوهای 4K می‌دهند. این شرکت همچنین در حال کار بر روی خط تولید جدیدی از مک‌بوک‌ها با صفحات نمایش 12 اینچی است. به نظر می‌رسد این محصولات در دو نسخه با صفحه‌نمایش رتینا و نسخه بدون صفحه‌نمایش رتینا با قیمت پایین‌تر عرضه شوند.

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.