مشکل جدید اپل؛ خم کردن گوشی‌های آیفون 6 پلاس توسط برخی مشتریان در فروشگاه‌های این شرکت!

این روزها خبر یا بهتر بگوئیم موضوع مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس از جمله داغ‌ترین موضوعات دنیای فناوری و گجت‌هاست اما شاید مشکل جدیدتر اپل چیز دیگری باشد! مشتریانی که خودشان قصد دارند این مشکل را بر روی گوشی‌های آیفون 6 پلاس در فروشگاه‌های این شرکت امتحان کنند!

6

مشکل از آنجا شروع شد که گزارش‌هایی مبنی بر مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس منتشر شد و این ظاهرا بهانه‌ای شد تا یکی از کانال‌های یوتیوب دست به انجام این تست بر روی آیفون 6 پلاس بزند و ویدئویی را منتشر کند که تنها در روز اول 23 میلیون بازدید به همراه داشته باشد.

پس از آن اینترنت پر شد از ویدئوهایی از خم شدن آیفون 6 پلاس و حتی طعنه‌های فراوانی را از رقبا نثار شرکت اپل کرد اما ظاهرا اگرچه اپل رسما به این موضوع واکنش نشان داده و ویدئو آزمون‌های خود بر روی آیفون‌ها را منتشر کرده و حتی اولین ویدئو جنجال‌برانگیز در خصوص مشکل این گوشی مورد تردید قرار گرفته و در عین حال این بار ویدئو دیگری از انجام دوباره این آزمون در مرکز شهر تورنتو منتشر شد اما برخی مشتریان همچنان قصد دارند واقعا اطمینان حاصل کنند و در شبکه‌های اجتماعی می‌توان تصاویر و پست‌هایی در این خصوص یافت که”من به اپل استور رفتم و آیفون 6 پلاس را امتحان کردم!”

Bending-the-Apple-Store's-iPhones-02

البته تمام کسانی که دست به چنین کاری می‌زنند به دنبال خرید گوشی نیستند و هستند کسانی که صرفا برای کنجکاوی و یا حتی ضبط تصاویر ویدئویی از مشکل آیفون 6 پلاس دست به چنین کاری می‌زنند بی‌اطلاع از اینکه ویدئو آنها دیگر چیزی را ثابت نمی‌کند و اگر قرار بود چیزی ثابت شود با همان ویدئو اول ثابت می‌شد که حالا حتی دلایل علمی این مشکل نیز مورد بررسی قرار گرفته است و انتشار چنین ویدئوهایی را تنها می‌توان ناشی از حماقت این افراد دانست!

Bending-the-Apple-Store's-iPhones-01

در یکی از همین موارد ویدئویی 5 دقیقه‌ای در یوتیوب منتشر شده که دو نوجوان بریتانیایی به فروشگاه اپل مراجعه و چندین گوشی آیفون 6 پلاس را با همین روش و تنها برای خنده تخریب می‌کنند. آنها فیلم این اقدام خود را بر روی اینترنت منتشر کرده‌اند.

ظاهرا یکی از کارمندان اپل در پاسخ به آنها در خصوص مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس اعلام کرده که در شرایط عادی امکان خم شدن آیفون 6 پلاس وجود ندارد اما آنها دقیقا برای اینکه خلاف این موضوع را ثابت کنند دست به چنین اقدامی زده‌اند. در این فیلم یکی از این دو نوجوان پسر می‌گوید از انجام این تست بر روی چهار آیفون 6 پلاس و خم شدن حداقل دو گوشی آیفون 6 پلاس بر اثر اقدام آنها خبر می‌دهد و این یعنی اینکه این دو نوجوان حداقل سه هزار دلار خسارت وارد کرده‌اند!

این دو نوجوان همچنین اعلام می‌کنند که برای گرفتن فیلمی با کیفیت بهتر به اپل استور بازخواهند گشت.اما اوضاع این طور پیش نمی‌رود و با بالا گرفتن بحث‌ها بر سر این ویدئو یکی از این دو نوجوان بلافاصله عذرخواهی کرده و اعلام کرده که علاقه دارد این مشکل را با اپل به صورت مستقیم حل و فصل نماید! این نوجوان در ویدئو جدید خود اعلام کرده که آنها تنها یک آیفون 6 پلاس را تخریب کرده و مسئولیت آن را می‌پذیرند. اما در عین حال اعلام کرده‌اند که فشار زیادی برای خم کردن آیفون 6 پلاس به کار نبرده‌اند و این گوشی ممکن است در جیب شما با همین مقدار فشار خم شود!

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. عليرضا می‌گوید

    واقعا جاى تاسف داره چون هر وسیله اى تا اندازه اى تحمل فشار رو داره و هیچ گوشى یا لپ تاپ و یا تبلتى وجود نداره که هر اندازه فشار رو تحمل کنه این که اشکال نیست کاملا واضحه شرکت هاى بزرگ براى رقابت ای بازیها رو در میارن وگرنه تمام گوشى هاى سایر بزرگ با فشار خم میشن میگین نه امتحان کنین شما اگه رو سقف یه بوگاتى بکوبین فرو میره اما واقعا این اشکاله یا طبیعت فلز حالا اگه پول نداریم بخریم دلیلى نداره اشکال غیر منطقى بگیرین من خودم همه مارک گوشى داشتم حالا هم مدتهاست آیفون ۵ دارم و با بقیه اصلا قابل قیاس نیست همه کسایى که دارن این تفاوت رو به راحتى درک میکنن

    1. اردلان می‌گوید

      یعنی مغلطه و طرفداری آشکارتر از این نمیشه
      یعنی چی که میگی بازیه که شرکتهای بزرگ درآوردن؟!
      اینو یه کاربر و در دفعات بعدی مشتریان آیفون 6 به طور اتفاقی متوجهش شدن
      کدوم بازیه شرکتهای بزرگ
      ضمن اینکه اون بوگاتی ویرونی که شما ازش حرف میزنی (سوء تفاهم نشه) ولی چی میدونی ازش که میگی بکوبین رو سقفش فرو میره؟!!!
      اصلا میشه همچین چیزی؟!
      یه کم فکر کن؛ میشه ماشینی که قیمتش از یه میلیارد شروع میشه، 400 و خورده ای سرعتشه، 1001 (که در اصل 4000 هزار اسب بخار قدرتشه که 3000 هزارتاش گرما میشه، نیمی هواپیماس و نیمی ماشین، 10تا رادیاتور داره و و و به یه مشت غر بشه؟!
      این از این
      در مورد آیفون 6 (که شما معلومه 18 سیلندر طرفدارشی) خوب همین تست رو با نت 4 هم انجام دادن که لینکشو میتونی تو همین فارنت ببینی (که کامنت خودمم اونجا هست)
      یارو یه کم دیگه فشار میداد انگشت خودش میشکست.
      زیر وزنی معادل 75 کیلو دووم آورد که آیفون 6 پلاس زیر کمتر از 35 کیلو شد بومرنگ
      اصلا همه اینا به کنار
      فرض کنیم (نمیگیم همیشه اینطوره) که شما اتفاقی گوشی رو بذاری تو جیب پشتیت اونوقت بشینی رو یه صندلی و متوجه نباشی
      آیا قابل قبوله گوشی ای که بیش از 3 میلیون قیمتشه تو بازار له بشه و عین داس قوس برداره و بعد بگی که به هرچیزی فشار بیاری له میشه؟!
      شایدم شما خیلی ریلکسی که 3 میلیون میدی و گوشیت له بشه و بگی خب فشاره دیگه وارد شده
      دوست عزیز بحث طرفداری و یا کوبیدن هیچ برندی نیست ولی چقدر خوبه که ایراد رو آدم بپذیره
      خلاصه کلام اینکه با طرفداری من و شما نه چیزی بهمون اضافه میشه و نه چیزی از جیبمون میره
      پس اینهمه طرفداری کردن چه معنایی داره؟!

  2. امیر رضا محمودی می‌گوید

    بفرما اینم پلاس حالا اپلی ها چی دارن بگن؟

    1. امیر رضا محمودی می‌گوید

      خب چه سوال عجیبی معلومه که دیگه حرفی نمونده که بزنید

      1. اردلان می‌گوید

        الان اینایی که منفی دادن واقعا منظورشون چیه؟!
        خب حرفی داری بیا بگو
        فقط طرفداری کورکورانه
        اه اه اه
        چقدر تعصب آخه
        یه کم جنبه داشته باشید آخه

  3. Amir می‌گوید

    توهم معروف شدن