با قابلیت جدید کورتانا از مترو جا نخواهید ماند!

به نظر می‌رسد قطار تکمیل ویژگی های جدید دستیار صوتی مایکروسافت یا همان کورتانا به این زودی‌ها به مقصد نخواهد رسید و در هر ایستگاه قابلیت‌های جدیدی به آن افزوده خواهد شد.

0

Getting_around2

همین هفته‌ی پیش بود که مایکروسافت ویژگی های جدیدی از جمله دیکشنری و سرویس‌های سلامت بینگ را به کورتانا اضافه کرد اما در اقدامی جدید زین پس استفاده کنندگان از گوشی‌های ویندوز فون در امریکا و بریتانیا می‌توانند ساعات حرکت قطار های شهری یا تاکسی یا هر وسیله‌ی حمل و نقل عمومی دیگری در شهر را بر روی گوشی خود تنظیم کرده  تا از آنها جا نمانند.

در این ویژگی جدید کورتانا به‌طور خودکار ساعات حرکت اتوبوس‌ها و قطارهای شهری و همچنین تاکسی‌های درون‌شهری را دریافت کرده و به تقویم  گوشی کاربر اضافه می‌نماید، سپس شخص صاحب گوشی ساعاتی که از این وسایل نقلیه استفاده می‌نماید را برای کورتانا معین می‌کند و پس‌ازآن با خیال راحت به امور زندگی می‌پردازد تا اندکی مانده به‌وقت معین‌شده کورتانا به‌طور خودکار شروع به هشدار کرده و کاربر را مطلع می‌سازد.

برای فعال کردن این ویژگی جدید به مسیر Cortana > Interests> transit رفته و سپس اقدام به تکمیل اطلاعات قید شده باید کرد تا فعال گردد. بعد از فعال‌سازی کورتانا شما را به‌صورت هشدار در قسمت اطلاع‌رسانی‌ها آگاه می‌سازد.

wpcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.