هواوی تبلت ارزان قیمت Honor Tablet را با قابلیت مکالمه معرفی کرد

بازار تبلت‌های ارزان‌قیمت مسلماً بسیار پرسود است و هواوی هم به تازگی تصمیم گرفته تا با تبلت 8 اینچی Honor Tablet خود به جمع این تبلت‌ها بپیوندد. این تبلت ارزان‌قیمت با کیفیت ساخت بالا و قابلیت مکالمه به تازگی توسط این کمپانی چینی معرفی شده است.

0

Honor Tablet از یک پردازنده نسبتاً ضعیف اسنپ‌دراگون 200 با چهار هسته پردازشی 1.2 گیگاهرتزی و یک گیگابایت رم استفاده می‌کند. این تبلت 16 گیگابایت حافظه داخلی داشته که می‌توانید با کارت حافظه آن را ارتقا دهید.

Honor-Tablet

صفحه نمایش 8 اینچی Honor از نوع IPS و با وضوح متوسط 1280 در 800 پیکسل بوده و دوربین‌های پشتی و جلوی آن 5 مگاپیکسلی و VGA بدون فلش هستند. خوشبختانه امکان اتصال 3G از طریق سیم‌کارت و همچنین مکالمه وجود دارد اما هواوی به جای آخرین نسخه اندروید از نسخه 4.3 جلی‌بین به همراه رابط کاربری Emotion UI 1.6 در آن استفاده کرده است.

Honor-Tablet-Camera

این تبلت 7.9 میلی‌متر ضخامت و باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی داشته و با بدنه فلزی 360 گرم وزن دارد. Honor قرار است با قیمت حدودی 184 دلار به بازار عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.