تماشا کنید: تبلیغ ویدئویی عجیب لومیا 735 برای گرفتن عکس‌های سلفی!

اگر اهل ویندوز فون باشید بدون شک با خانواده‌ی گوشی‌های لومیا آشنایی دارید. این برند که به‌نوعی نمایش‌دهنده‌ی قدرت ویندوز فون نیز محسوب می‌شود، از پرچم‌دارانی مانند لومیا 930 و لومیا 1520 تشکیل می‌شود.

0

در این‌بین لومیا 1020 با دوربین 41 مگاپیکلسی خود قوی‌ترین دوربین را در بین این خانواده یا حتی گوشی‌های دیگر داراست اما شاید یکی از ایرادهای تمام گوشی‌های لومیا توجه نکردن به دوربین جلو باشد که بیشتر برای تماس‌های تصویری یا گرفتن عکس‌های سلفی که چند وقتی است محبوبیت پیداکرده استفاده می‌شود.

اما نوکیا یا به‌نوعی مایکروسافت با درک درست این مسئله به‌تازگی گوشی‌های جدیدی با نام‌های لومیا 735  و لومیا 730 را با دوربین جلوی 5 مگاپیکسل به بازار عرضه کردند و سعی کردند پاسخی به نیاز نیز داده باشند.

مایکروسافت در یک تبلیغ تلویزیونی که در کشور ایتالیا ساخته و پخش شده نشان می‌دهد که یکی از معایب گوشی‌های مورداستفاده برای گرفتن سلفی یا فیلم‌برداری، نبود پهنای کافی برای به تصویر کشیدن کامل عکس یا فیلم است.مایکروسافت با به تصویر کشیدن سرهای نصفه و نیمه‌ی افراد بیان می‌کند که یک عکس چقدر می‌تواند مهم باشد و بر همین اساس روی کیفیت دوربین جلوی لومیا 735 مانور می‌دهد.

پیشنهاد می‌کنم در ادامه این ویدیو کمی عجیب را تماشا کنید و اگر تجربه‌ای از کار کردن با این گوشی دارید برای ما بیان نمایید.

wpcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.