ببینید: اولین تصاویر و تریلر از بازی Triad Wars منتشر شدند

Triad Wars یک بازی آنلاین جهان باز اکشن استراتژیک برای رایانه‌های شخصی است که در آن بازی‌کنندگان داستان تبهکاری زیرزمینی خود را در هنگ کنگ رقم می‌زنند. United Front در مورد بازی جدید خود می‌گوید که “آن روی سکه‌ی Sleeping Dogs” است.

0

Triad Wars یک بازی آنلاین جهان باز اکشن استراتژیک برای رایانه‌های شخصی است که در آن بازی‌کنندگان داستان تبهکاری زیرزمینی خود را در هنگ کنگ رقم می‌زنند.

این بازی با استفاده از تکنولوژی ساخته شده برای Sleeping Dogs به وجود آمده است و همان المان‌های جهان باز، مسابقه‌ای و درگیری‌ها را در بر دارد و در واقع از لحاظ داستان‌گویی، به نوعی نواده‌ی همان بازی به حساب می‌آید. البته به جای پیگیری یک داستان واحد، بازی‌کنندگان امپراطوری خود را در مسیری که خود پیش می‌گیرند ساخته و با دیگر بازی‌کنندگان بر سر منابع و قلمرو حکومت رقابت می‌کنند.

انتظار می‌رود که این بازی در سال 2015 عرضه شود. اولین تریلر از این بازی را در ادامه می‌بینید. همچنین از همین حالا می‌توانید برای نسخه‌ی آزمایشی همگانی آن، ثبت نام کنید.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.