بلک‌بری بالاخره از گوشی هوشمند BlackBerry Passport رونمایی کرد

ساعاتی پیش شرکت محبوب بلک‌بری گوشی هوشمند جدید خود را با اسم BlackBerry Passport رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این شرکت به‌جای رقابت در بازار شلوغ تصمیم گرفته بازگردد به نقطه قوت اولیه‌ی خود که جذب مشتری‌های خاص می‌باشد، یعنى کسانی که می‌خواهند کارهای اداری را به‌وسیله‌ی گوشى انجام بدهند یا بدون نگرانی مشغول به وبگردی شوند.

3

BlackBerry-Passport

خب برویم سراغ عضو جدید خانواده‌ی بلک‌بری:
این گوشی همان‌طور که از اسمش پیداست دقیقاً در اندازه‌ی یک پاسپورت طراحی گردیده و از یک صفحه نمایشگر 4.5 اینچی مربع شکل با رزولوشنی در حدود 1440 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسل 453 PPI در کنار شیشه محافظت‌شده توسط گوریلا گلس 3 بهره می‌برد.

طبق روال معمول این گوشی بلک‌بری نیز دارای کیبورد فیزیکی و خوش‌دستی است که لذت تایپ کردن با یک اسمارت فون را ارمغان می‌آورد. در پشت این گوشی یک دوربین باکیفیت 13 مگا پیکسل همراه با لرزش‌گیر اپتیکال قرار داده‌شده که باکیفیت 1080p HD اقدام به فیلم‌برداری می‌نماید.

قلب این اسمارت فون را یک پردازنده quad-core با فرکانس 2.2 گیگاهرتز تشکیل داده است. باتری این گوشی هوشمند با ظرفیت 3450 mAh انرژی دستگاه را تأمین می‌نماید و در حدود 30 ساعت استفاده‌ی مداوم را فراهم می‌آورد.

BlackBerry-Passport-01

حافظه‌ی داخلی این گوشی هوشمند 32 گیگابایت در کنار 3 گیگ رم بوده است و به بالطبع از سیستم‌عامل بلک‌بری 10 استفاده می‌کند که از هم‌اکنون در امریکا، کانادا و بریتانیا باقیمت 529 دلار به فروش می‌رسد.

Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ن می‌گوید

    گگگگگگرررررررررررررررروووووننهه چچرا اینقد اخخخخخهه :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

  2. Ebrahim Alani می‌گوید

    گوشی خوب و خوش فرمیه که میتونه بلک بری رو نجات بده…مشخصات درخور یه ورچم دارو داره،من که واقعا عاشقشم

  3. Mohammad می‌گوید

    طرفداراشو داره از دست میده
    داره تلاش میکنه روی کار بمونه
    قیمتش توی ایرانم خیلی بالاست