آپدیت iOS 8.0.1 برای رفع مشکلات منتشر شد [به‌روزرسانی]

همین یک هفته پیش بود که شرکت اپل، هشتمین نسخه از سیستم‌عامل iOS را منتشر کرد که کاربران زیادی پس از نصب آن با مشکلات فراوانی مواجه شدند. حالا اپل دست به کار شده و آپدیت 8.0.1 را برای رفع مشکلات اولیه منتشر کرده که به نظر می‌رسد این آپدیت هم به‌نوعی مخرب است و دردی از کاربران دوا نمی‌کند!

6

اگر از کاربرانی هستید که iOS 8 را بر روی iDevice خود نصب کرده‌اید، برای نصب این آپدیت عجله نکنید؛ چون پس از نصب این به‌روزرسانی با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد که کاربران زیادی آن‌ها را گزارش کرده و از آن‌ها گله‌مند هستند. طبق گزارش‌ها، این آپدیت باعث اختلالاتی در آنتن‌دهی و سنسور TouchID در برخی دستگاه‌ها شده است. احتمالاً پس از نصب این آپدیت به نوشته‌ی No Service بر خواهید خورد که به‌معنی اشکال در دریافت امواج مخابراتی است. طبق گفته‌ها، خاموش و روشن کردن دستگاه و یا بردن آن به حالت هواپیما و سپس بازگرداندن به حالت اولیه هم چاره‌ی حل این مشکل نخواهد بود. البته این نکته را هم بدانید که این مشکل بیش‌تر در آیفون‌های 6 و 6 پلاس مشاهده شده است.

بنا بر لیست تغییراتی که اپل به همراه نسخه‌ی 8.0.1 منتشر کرده است، این آپدیت به‌منظور رفع مشکلاتی از قبیل ناتوانی اپلیکیشن‌ها در ارتباط با پلتفرم HealthKit و مشکلاتی در کیبوردهای ثالثی که به‌تازگی امکان استفاده از آن‌ها برای کاربران iOS در نسخه‌ی هشتم این سیستم‌عامل فراهم شده است، ارائه شده است. برای نصب این به‌روزرسانی می‌توانید به بخش تنظیمات آیفون یا آیپد خود مراجعه کنید که البته این به‌روزرسانی نیاز به فضای بسیار زیادی که iOS 8 نیاز داشت، ندارد. در ادامه می‌توانید لیست تغییرات این نسخه را مشاهده فرمایید.

ios 8.0.1 changelogبر طرف شدن یک باگ که مانع از نمایش اپلیکیشن‌های HealthKit در اپ استور می‌شد

بر طرف شدن مشکل ناپدید شدن کیبوردهای ثالث در هنگام وارد کردن رمزهای عبور

بر طرف شدن مشکل دسترسی برخی اپلیکیشن‌ها به تصاویر موجود در Photo Library

بهبود کارایی ژست حرکتی Reachability که اخیراً معرفی شده است

بر طرف شدن مشکل استفاده‌ی ناخودآگاه از اینترنت همراه در زمان دریافت پیام‌های SMS و MMS

پشتیبانی بهتر از قابلیت Ask To Buy for Family Sharing که به خانواده‌ها اجازه‌ی استفاده‌ی راحت‌تر از اپلیکیشن‌های با قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای می‌دهد

حل مشکل دریافت نکردن برخی زنگ‌ها یا همان Ringtoneها از iCloud

حل باگی که مانع از آپلود تصاویر و ویدئوها با مرورگر سافاری می‌شد

به‌روزرسانی: ظاهراً اپل به‌روزرسانی 8.0.1 را به دلیل گزارش‌های خرابی متعدد، از دسترس کاربران خارج کرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این کار کمی دیر انجام شده و بسیاری از کاربران iOS این آپدیت را دریافت کرده‌اند. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که این آپدیت را دریافت کرده‌اید و می‌خواهید به نسخه‌ی پیشین iOS بازگردید، پیشنهاد می‌کنیم آموزش دانگرید iOS را که به‌تازگی در فارنت منتشر کردیم، از دست ندهید. البته امکان عملی نبودن این روش وجود دارد و برای اطمینان از روش دانگرید، فارنت را بازدید کنید تا در صورت لزوم، روش جدیدی به شما ارائه دهیم.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. سالار می‌گوید

    سلام،من آیفون ۶ دارم ک الان چن روزی هس ک مشکل no servis دارم لطفا راهنماییم کنید

  2. Tamy می‌گوید

    سلام من آیپدم دارم الا برای اپدیت آپل ایدی میخواهد که وقتی آپل ایدی همیشگیمو میزنم نمیگیره

  3. رضا می‌گوید

    من آپدیت کردم الان گوشیم عکس آی تونز با یه کابل اومده دیگه بالا نمیاد
    آیفون 6 دارم

  4. مرجان می‌گوید

    من هنوز ios8 رو دانلود نکردم. دوستانی که آپ دیت کردین این مشکلات رو که توی مطلب نوشته داشتین ؟؟؟؟؟

  5. alireza می‌گوید

    8.0.1hanoz to zamene paksh video moshkel dare

  6. Arsalan می‌گوید

    صفحه آبی تو آیپد واقعا رو اعصابه