بهترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای اهالی ویندوزفون!

بدون شک ویندوز فون سریع‌ترین رشد محبوبیت سیستم‌عامل موبایل را در بین رقبا داشته و هرروز به این محبوبیت افزوده می‌شود. از نقاط قوت این سیستم‌عامل، امنیت در کنار رابط کاربری جذاب آن است که هر فردی را به سمت خود جذب می‌کند. اما یکی از نقاط ضعف ویندوز فون کمبود اپلیکیشن های کاربردی ازجمله مسنجرها و شبکه‌های اجتماعی بوده، که امروزه محبوب‌ترین نرم‌افزارهای موبایل محسوب می‌شوند.

7

مایکروسافت در سال‌های گذشته با ترغیب شرکت‌های مختلف سعی در رفع این نقص کرده و در گوشه‌هایی از کار، خود آستین بالا زده و اقدام به انتشار اپلیکیشن هایی مانند یوتیوب و فیس‌بوک کرده است.در ادامه همراه با ما باشید تا با بهترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان ارائه‌شده مخصوص ویندوز فون آشنا شویم.

 اپلیکیشن واتس‌اپ برای ویندوز فون

یکی از اولین و بهترین مسنجرهای ارائه‌شده برای ویندوز فون واتس‌اپ بود، اما مدتی بعد از خرید توسط فیس‌بوک برای مدتی دچار اختلال گردید و حدود دو هفته از استور بنا به دلایل ضعف امنیتی پنهان شد.

WhatsApp_windowsphone

دیری نگذشت که واتس‌اپ با کمک کارشناسان مایکروسافت نه تنها به میدان بازگشت که به قوت قبل به راه خود ادامه داد. واتس‌اپ هم‌اکنون حدود 417 میلیون کاربر داشته و در ایران نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده است.از ویژگی‌های نسخه‌ی ویندوز فون این اپ می‌توان به نمایش اعلام اطلاعیه‌های جدید، نمایش کاشی زنده در ویندوز فون 8.1، ساخت گروه و انتشار عکس و به‌تازگی انتشار صوت در آن اشاره کرد.

استفاده از خدمات واتس‌اپ مانند دیگر پلت فرم‌ها برای یک سال رایگان بوده و سپس بابت هرسال $0.99 برای کاربر خرج در بر خواهد داشت.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن اسکایپ برای ویندوز فون

بدون شک بهترین و باکیفیت‌ترین نرم‌افزار چت صوتی و تصویری در دنیا اسکایپ است که مایکروسافت در سال 2011 اقدام به خرید آن کرد و قصد دارد در آینده آن را به پلت‌فرم پیش‌فرض پیام‌رسان تبدیل نماید.

Skype-App_windowsphone

نسخه ویندوز فون این نرم‌افزار در کنار رابط کاربری ویندوز فون 8 و پشتیبانی از کاشی زنده زیبایی خود را دارد. ماکروسافت در سر می‌پروراند که در سال آینده مترجم صوتی به این نرم‌افزار اضافه نماید که نسخه ی اولیه آن در ابتدای راه برای ویندوز فون ارائه خواهد شد و سپس برای دیگر سیستم‌عامل‌ها.

در آخرین به‌روزرسانی این نرم‌افزار مخصوص ویندوز فون امکان انتشار location فراهم گردیده که با تأسف این قابلیت به دلیل تحریم در ایران غیرقابل‌دسترس می‌باشد.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن لاین برای ویندوز فون

line یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که حدود 370 میلیون کاربر از آن در سراسر دنیا بهره می‌برند. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به نبود محدودیت در ارسال کلمه اشاره کرد که در کنار اضافه شدن چت صوتی و تصویری  همراه با stickers  زیبا و حتی فارسی به آن قابلیت‌های بی‌نظیری داده است.

Line_App_windowsphone

یکی از نقاط ضعف ورژن ارائه‌شده مخصوص ویندوز فون این نرم‌افزار، نبود نوار زمان بوده که بسیاری از کاربران را دلخور کرده است. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به کاشی زنده و قرار دادن به‌روزرسانی‌ها در بخش  اطلاع‌رسانی‌ها اشاره کرد.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک برای ویندوز فون

حدود یک سال پیش بود که فیس‌بوک مسنجر خود را به ویندوز فون آورد و طولی نکشید که به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های ویندوز فون استور تبدیل گردید. سرعت‌بالا و محیط جذاب این نرم‌افزار محیطی دل‌چسب را برای کپ زدن با دوستان در فیس‌بوک فراهم آورده است.

Facebook_Messenger_windowsphone

اگر شما در ایران قصد استفاده از این نرم‌افزار را داشته باشید باید به فکری برای فیلترینگ نیز بکنید زیرا این نرم‌افزار از همان پروتکل اصلی فیس‌بوک استفاده می‌نماید.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن تلگرام برای ویندوز فون

تلگرام یک مسنجر قدرتمند و به نحوی تلفیقی از ظاهر  واتس اپ و امکانات اسکایپ می‌باشد و در زمره‌ی متن‌بازها قرار می‌گیرد که  امکان توسعه این نرم‌افزار را برای برنامه نویسان فراهم می‌آورد. در نرم‌افزار Telegram شما این امکان را در اختیاردارید که به‌صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید.

Telegram-App_windowsphone

این نرم‌افزار از امنیت بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید از نسخه دکستاپ آن نیز برای دیدن تاریخچه چت‌ها و دیگر امکانات آن بهره‌مند شوید.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اپلیکیشن وایبر برای ویندوز فون

وایبر دومین مسنجری بود که برای ویندوز فون ارائه گردید و تمام امکانات خود را به این سیستم عامل آورد.محیط جذاب همراه باقابلیت نصب تم‌های مختلف در کنار سرعت و امنیت یکی از گزینه‌های اصلی برای علاقه‌مندان به صحبت با دیگران در محیط‌های مجازی تبدیل گردیده است.

Viber_windowsphone

حدود یک ماه پیش وایبر از چت تصویری خود پرده برداشت که کیفیت قابل قبولی در کنار رایگان بودن ارائه می‌دهد.امکان انتشار لوکیشن و ساخت گروهای مختلف بدون محدودیت اعضا از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌باشد.

این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

WpCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    سلام دوستان کسی گوشی لومیا x95 داره .برنامه های قابل نصب برای چت کردن رو معرفی کنید لطفا تلگرام واتساپ هم نصب نمیشه راهنمایی کنید

  2. شیرین می‌گوید

    سلام من گوشیم ویندوز هشت هستش و تلگرامم رو هر چقد اپدیت میکنم از حالت بتا بیرون نمیاد و قابلیت های جدید تلگرام واسم نمیاد ایا تلگرام جدید واسه ویندوز ده ساخته شده؟

  3. احمد می‌گوید

    من دنبال یه برنامه میگردم مدیریت پیامک شما سراغ دارین

  4. همایون می‌گوید

    نرم افزار پیام رسان فقط telegram خداست…سرعت فوق العاده به همراه امنیت بالا.
    امکان ارسال فایل در حجم بالا رو هم داره و اینکه امکانی داره که چت شما با دوستتون رو زمان میدین و تو زمان تعیین شده تمامی اونا از گوشی شما و طرفتون پاک میشه !!!
    خیلی باحاله.

  5. fery می‌گوید

    آیا برای وینفون اپلیکیشن شیلترشکن هم داریم؟اگه داریم میشه اسمشون و بگید.

    1. بهزاد ایزدی می‌گوید

      بله داریم
      سرویس IKEv2 یکی از اونهاست

    2. هانی می‌گوید

      بله داریم من خیلی دنبالشکردم تا پیدا کردم. اول برنامه سیسکو(cisco) رو دان کن بعد از تنظیمات گوشیت اونو فعال کن.اول باید وی پی ان تهیه کنی. بعد از رو تنظیمات همون جا که وی پی ان خریداری کردی گوشیتو تنظیم کن فرق دارن تنظیماتا..سرورای آدرس..خودشم از اون سایتایی که وی پی ان مدت دار برا تست گذاشتن خریداری کن..هر سایتی وی پی ان اش کار نمیکنه.