گزارش: تبلت نکسوس 9 اچ‌تی‌سی به زودی از راه می‌رسد

چند ماهی هست که شایعات و زمزمه‌هایی در مورد تبلتی قدرتمند از اچ‌تی‌سی با همکاری گوگل به گوش می‌رسد. اما حالا منابع موثق‌تری اعلام کرده‌اند که چیز زیادی به معرفی رسمی این تبلت باقی نمانده است.

0

4 سال از عرضه یک نکسوس از طرف اچ‌تی‌سی و 3 سال از عرضه تبلتی از این کمپانی می‌گذرد اما حالا به نظر می‌رسد هر دوی این اتفاقات قرار است با هم بیفتد. به گزارش وال‌استریت ژورنال مهندسانی از اچ‌تی‌سی مدتی است که از مقر گوگل در Mountain View بازدید می‌کنند و در حال کار بر روی یک تبلت 9 اینچی هستند.

همچنین منابع وب‌سایت TheVerge معرفی این تبلت را در آینده‌ای بسیار نزدیک عنوان کرده‌اند. نکسوس 9 احتمالاً با پردازنده قدرتمند انویدیا تگرا K1، وضوح 2560×1600 پیکسل و با اندروید L عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز تاریخ دقیق این معرفی مشخص نیست اما یکی از توسعه‌دهندگان مشهور دنیای اندروید پنجشنبه 24 مهرماه را به عنوان تاریخ احتمالی عنوان کرده است.

Android Authority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.