رونمایی از گلکسی مگا 2 سامسونگ در شرق دور!

اگرچه خریداران در مالزی و تایلند از یک ماه پیش می‌توانستند گوشی هوشمند گلکسی مگا 2 را با قیمت 400 دلار خریداری کنند اما شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی این گوشی را در لیست محصولات این شرکت درج کرده و در وب‌سایت تایلندی خود مشخصات گوشی گلکسی 2 مگا را به همراه ویژگی‌ها و عکس‌های رسمی منتشر ساخته است.

1

گوشی هوشمند گلکسی مگا 2 با برخورداری از صفحه‌نمایش 6 اینچی و رزولوشن 720 در 1280، جایگزین گوشی‌های گلکسی مگا 6.3 و مگا 5.8 خواهد بود. ابعاد این گوشی 163.6 در  84.9 در  8.6 میلی‌متر گزارش شده است که از ابعاد گلکسی نوت 4 نیز بیشتر است.

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F (2)

از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت فضای رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از شیار کارت حافظه جانبی اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی با برخورداری از سنسور 8 مگاپیکسلی قادر است تصاویر1080p را ضبط و ذخیره نماید.علاوه بر این در جلوی دستگاه، سامسونگ این گوشی را به دوربین 2.1 مگاپیکسلی نیز تجهیز کرده است.

این گوشی تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه کیک‌کت به بازار عرضه شده است و به ویژگی‌های نرم‌افزاری همچون Ultra Power Saving و One-handed operation مجهز است.

Samsung-Galaxy-Mega-2-model-number-SM-G750F (1)

سامسونگ از عرضه جهانی این گوشی حرفی به میان نیاورده است و مشخص نیست که سامسونگ برای فروش جهانی گلکسی مگا ۲چه تصمیمی خواهد گرفت؟ امیدواریم همانند مدل‌های پیشین، مگای جدید در بسیاری از کشورها در دسترس خریداران قرار بگیرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. saeed می‌گوید

    با سلام ببخشید من یه سوالی داشتم می خواستم بدونم قیمت فعلیه گلگسی مگا2حدودا چنده و بینه گلگسی مگا2 و گلگسی گرند پرایم کدوم بهتره.ممنون