اگر قصد مهاجرت از اندروید به آیفون را دارید اپل این صفحه را برای شما راه انداخته است

برای کاربرانی که نگران همگام‌سازی ایمیل‌های خود هستند این اطمینان خاطر ایجادشده که می‌توانند از سرویس‌های مختلف ایمیل استفاده کنند و به راحتی ایمیل‌ها، اطلاعات مخاطبین و تقویم خود را همگام سازی کنند.

0

تغییر سیستم‌عامل مورد استفاده (کوچ از سیستم‌عاملی به سیستم‌عامل دیگر) و یا حتی تعویض برند گوشی‌های هوشمند، همواره با دردسرهایی برای کاربران این گجت‌ها همراه بوده است. انتقال شماره مخاطبین، تقویم، ایمیل‌ها، تصاویر و ویدئوها همه و همه به عنوان سدی در برابر این تغییر سیستم‌عامل و یا برند ظاهر می‌شوند.

برخی شرکت‌های سازنده با آگاهی از این موانع سعی می‌کنند سرویس‌هایی را برای راحتی کار کاربران ایجاد کنند. به عنوان مثال سونی یکی از شرکت‌هایی است که با عرضه برنامه Xperia Transform سعی کرده کاربران بیشتری را به سمت استفاده از گوشی‌های تولیدی خود جذب کند. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید اطلاعات را از گوشی اندرویدی یا آیفون خود به اکسپریاهای سونی انتقال دهید.

در این زمینه به نظر می‌رسد اپل نیز دنباله‌رو سونی بوده و در اقدامی جدید، صفحه‌ای را راه‌اندازی کرده که به نحوه انتقال اطلاعات از گوشی‌های اندرویدی به آیفون اختصاص دارد.

به عنوان مثال برای کاربرانی که نگران همگام‌سازی ایمیل‌های خود هستند این اطمینان خاطر ایجادشده که می‌توانند از سرویس‌های مختلف ایمیل استفاده کنند و به راحتی ایمیل‌ها، اطلاعات مخاطبین و تقویم خود را همگام سازی کنند.

البته در دو مورد آخر، به شرطی این عمل میسر خواهد بود که پیش از این، اطلاعات یادشده را با حساب ایمیل خود همگام‌سازی کرده باشید.

android_to_ios

برای همگام‌سازی عکس‌ها و ویدئوها، مخاطبین و تقویم، اگر پیش از این با سرویس‌هایی نظیر ایمیل و فیس‌بوک همگام‌سازی را صورت نداده باشید می‌توانید از نرم‌افزارهای جانبی مانند “Copy My Data” یا “AT&T Mobile Transfer” استفاده کنید.

هر دو برنامه یادشده را می‌توانید از طریق اپ استور یا پلی‌استور دانلود و استفاده کنید. در جهت انتقال محتوای صوتی، تصویری نظیر عکس‌، ویدئو و موسیقی می‌توانید از یک رایانه مجهز به برنامه آیتونز استفاده کنید.

ابتدا دستگاه اندرویدی خود را به رایانه متصل کرده و محتوای مورد نظر را به آیتونز انتقال دهید، سپس می‌توانید اطلاعات یادشده را به آیفون جدید خود وارد کنید.

مطمئنا روش‌های یادشده در مقایسه با سیستم انتقال اطلاعات به طور مستقیم و بدون واسطه در گوشی‌های سری اکسپریا همچنان جای رشد دارد اما از هم‌اکنون کاربران جدیدی که سیستم‌عامل IOS را برمی‌گزینند مطمئن خواهند بود که صفحه‌ای رسمی از سوی اپل، حلال مشکلات آن‌ها در انتقال اطلاعات خواهد بود.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.