کالبدشکافی آیفون 6 و 6 پلاس جزئیات بیشتری از سوگلی‌های اپل را فاش کرد

وب‌سایت مشهور iFixit که به بازکردن و کالبدشکافی گجت‌ها می‌پردازد حالا به سراغ سوگلی‌های اپل رفته تا از جزئیات آن‌ها بیشتر سر دربیاورد. پس با ما همراه باشید تا سفری کوتاه به درون آیفون‌های جدید اپل داشته باشیم.

2

iPhone-6-battery

همان‌طور که انتظار می‌رفت آیفون 6 پلاس با باتری بزرگتر 2915 میلی‌آمپرساعتی عرضه شده است که تقریباً دو برابر آیفون 5اس گنجایش داشته و از 5اس و آیفون 6 عمر شارژ بسیار بهتری خواهد داشت. برخلاف گمانه‌زنی‌های ابتدایی هر دو آیفون 6 و 6 پلاس تنها به یک گیگابایت رم مجهز شده‌اند که شاید در روانی و سرعت iOS تأثیر زیادی نداشته باشد اما در حفظ اپلیکیشن‌های بیشتر در رم و باز کردن زبانه‌های زیاد در مرورگر مؤثر است.

iPhone-6-plus-teardown

از دیگر مشخصات فاش شده می‌توان به مودم LTE از کوالکام، چیپ NFC از NXP و فلش‌مموری از SK Hynix اشاره کرد. باتری آیفون 6 هم 1810 میلی‌آمپرساعتی بوده و به نظر می‌رسد موتور لرزشی آیفون حالا به کنار باتری منتقل شده است. به ادعای iFixit درآوردن باتری کار ساده‌ای نیست اما امتیاز تعمیرپذیری هر دو آیفون 7 از 10 اعلام شده که نسبت به آیفون 5اس بهتر شده است.

  TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. SOBAHN می‌گوید

    ممنون

  2. صالح می‌گوید

    سلام.
    خیلی جالب بود حالا که این گوشی ندارم خودمم نمی دونم ندارم!