فیلم فرقه‌ی اساسین تا سال 2016 تاخیر خورد

تاخیر در اکران این فیلم همچنین به معنای اکران زودتر بازسازی “چهار شگفت‌انگیز” از 19 ژوئن به 7 آگوست است.

0

طبق اعلام استودیوی فیلم‌سازی فاکس قرن بیستم، اقتباس هالیوودی از بازی محبوب شرکت یوبی‌سافت یعنی فرقه‌ی اساسین، با تاخیر مواجه شده است.

این فیلم که “مایکل فزبندر” بازیگر خوش‌چهره و خوش استیل فیلم‌های Prometheus و X-Men نقش اصلی آن را بر عهده دارد، قرار بود تا در تاریخ هفتم آگوست امسال به اکران عمومی درآید. به گزارش Hollywood Reporter فیلمنامه‌ی این فیلم چندین بار دچار تغییراتی شده و همچنین عوامل سازنده‌ی آن از نظر زمان‌بندی با مشکلاتی روبرو شده‌اند، به همین جهت، این فیلم در تاریخی در سال 2016 میلادی به روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

تاخیر در اکران این فیلم همچنین به معنای اکران زودتر بازسازی “چهار شگفت‌انگیز” از 19 ژوئن به 7 آگوست است.

در کنار این خبر، فاکس و مارول خبر از ساخت فیلم “Deadpool” داده‌اند که قرار است در تاریخ 12 فوریه‌ی 2016 اکران شود. “تیم میلر” کارگردانی این عنوان را به عهده خواهد داشت و “رایان رینولدز” بازیگر فیلم X-Men Origins: Wolverine در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.