عرضه‌ی Destiny فروش پلی‌استیشن 4 را 300 درصد افزایش داده است!

مایکروسافت این شانس را دارد تا با استفاده از حق تبلیغات و بازاریابی مختص خود که با الکترونیک آرتز و اکتیویژن برای بازی‌های فیفا 15 و ندای وظیفه دارد، آمار فروش کنسول خود را بهبود بخشد.

0

Destiny را عامل اصلی افزایش فروش پلی‌استیشن 4 در بریتانیا، در دو هفته‌ی گذشته می‌دانند. به طوری که آمار فروش این کنسول هر هفته سه برابر شد تا جایی که فروش کنسول سونی نسبت به ایکس‌باکس وان با نسبت 2:1 اعلام می‌شود.

با وجود این که گزارش MCV آمار این فروش شگفت‌انگیز را به نقل از یک منبع ناشناخته‌ی معتبر تایید می‌کند، اما هیچ عدد و رقمی در این‌باره اعلام نشده است. آمار اعلام شده به معنای این است که در هفته‌ی گذشته، پلی‌استیشن 4 بیشترین میزان فروش خود در اروپا را تجربه کرده است. اتفاقی که قبلا در امریکای شمالی و با همین بازی رخ داده بود.

با وجود این‌که میزان فروش پلی‌استیشن 4 نسبت به کنسول مایکروسافت بسیار بیشتر بوده است، اما باید به این نکته اشاره کرد که ایکس‌باکس وان نیز افزایش فروش را بعد از عرضه‌ی عنوان Destiny تجربه کرد. این در حالی است که مایکروسافت علاوه بر این‌که حق تبلیغات این بازی برای ایکس‌باکس وان را نداشت، تمام باندل‌های سرنوشت با پلی‌استیشن 4 بود و مشخصا این رویکرد سونی، جوابگو بوده است. این افزایش فروش محدود به سخت‌افزاهای نسل هشتم هم نمی‌شود و در آن سوی میدان، فروش پلی‌استیشن 3 نیز از ایکس‌باکس 360 پیشی گرفته است.

مایکروسافت این شانس را دارد تا با استفاده از حق تبلیغات و بازاریابی مختص خود که با الکترونیک آرتز و اکتیویژن برای بازی‌های فیفا 15 و ندای وظیفه دارد، آمار فروش کنسول خود را بهبود بخشد.

اکتی این هفته اعلام کرد که عنوان سرنوشت بیشترین میزان فروش را در میان بازی‌های جدید عرضه شده در اختیار گرفته و بیش از 325 میلیون دلار در 5 روز اول عرضه‌ی خود فروخته است.

IGN

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.