انتشار تصاویر دیگری از SM-500 که حالا باید با نام گلکسی A5 آن را صدا کنیم!

فکر کنم شما هم قبول دارید که سامسونگ با عرضه گوشی تمام فلزی گلکسی آلفا فصل تازه‌ای را در طراحی گوشی‌های خود باز کرده که حالا ظاهرا قرار است با نام سری گلکسی A ادامه پیدا کند.

73

بنابر آنچه که گفتیم سری گلکسی A‌ سامسونگ شامل گوشی‌های میان‌رده و حتی رده‌بالا با طراحی دوست‌داشتنی تمام فلزی سامسونگ خواهد بود و این چیزی است که حالا وب‌سایت SamMobile با انتشار تصاویری از گوشی گلکسی A5 که توانسته به آن دست پیدا کند آن را تائید می‌کند و اینکه این گوشی تنها یکی از سه گوشی سری گلکسی A است که سامسونگ به زودی قصد رونمایی از آنها را دارد.

Samsung-Galaxy-A5-01

در ابتدا شایعات حاکی از آن بود که گلکسی A5‌ سامسونگ یک گوشی تمام فلزی خواهد بود اما بعدا شایعات دیگری منتشر شد که این گوشی فلزی نخواهد بود اما پلاستیکی نیز نبوده و چیزی میان این دو را می‌توانیم انتظار داشته باشیم. اما حالا انتشار تصاویر نشان می‌دهد که همان شایعه اول درست بوده و این گوشی از یک بدنه تمام فلزی بسیار شبیه گلکسی آلفا برخوردار خواهد بود.

سخت‌افزار این گوشی که از اندروید 4.4.4 و آخرین نسخه تاچ‌ویز برخوردار است نیز شامل صفحه نمایش 5 اینچی سوپر آمولد HD با رزولوشن 720 در 1280، پردازنده اسنپ‌دراگون 400، دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله درگاه کارت میکرو اس دی به همراه باطری 2300 میلی‌آمپر ساعتی است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

73 نظر برای این مطلب
  1. سیدرضاحسینی می‌گوید

    سلام گوشی سامسونگ A5بهترین گوشی هست خودم ۳ساله که گوشی سامسونگ A5دارم و خیلی هم از این گوشی راضی هستم هرکس که می گوید گوشی خوبی نیست اشتباه میکنو به نظر من تو دنیا مثل این گوشی نباشه

  2. رامین می‌گوید

    منA5 .2016گرفتم
    ولی آندرویدش ارتقاپیدا نمیکنه با وای فای
    گوشیهای A5با پسوندfdهستن
    مال من ۰۸داره
    باید چیکار کنم؟

  3. negin می‌گوید

    من حدود۶ماه ای5خریدم ولی باتریش حدود۱گونیم طول میکشه تا پر بشه.ایابنظرشما ایراد پیدا کرده؟

  4. علیرضا می‌گوید

    سلام ایا یاتری از خود هست گوشی a5

    1. علی ارغوان می‌گوید

      متوجه سوالتون نمیشم اگر منظورتون اینه که باتری رو کاربر میتونه خارج کنه خیر باید گوشی باز بشه