اسپیکرهای کوچکی که اجسام را به صدا در می‌آورند!

نقش گوشی‌ها، تبلت‌ها و نوت‌بوک‌های ما هر روز پر رنگ‌تر می شود و لحظاتی رخ می‌دهد که پخش یک موزیک یا کلیپ خاص با صدای یک اسپیکر حرفه‌ای خانگی بسیار می‌تواند خاطره‌ساز شود. اما دسترسی به این اسپیکرهای بزرگ، حرفه ای و گران قیمت همیشه و همه جا مقدور نیست.

0

نسل جدید اسپیکرهای تایوانی Andromedia، مجهز به ویبره قدرتمند

کمپانی تایوانی اندرومدیا برای پاسخ به این نیاز نسل جدید اسپیکرهای بلوتوث خود را را با تکنولوژی Vibration به بازار عرضه کرده است. این تکنولوژی جدید به اسپیکر اجازه می دهد از سطحی که روی آن قرار دارد به عنوان منتقل کننده صدا استفاده کند و قدرت صدا را چند برابر نماید.

مجله اینترنتی PureOC.com که یکی از برترین سایت های بررسی سخت افزاری جهان است به بررسی این محصول پرداخته و می‌نویسد : «این اسپیکر ها که تنها به اندازه کف دست می باشند و با چسبیدن به اجسام (میز، دیوار، در و غیره) و ایجاد ارتعاش توسط ویبراتور، صدای حجیمی با کمک این اجسام تولید می کنند که در نگاه اول بسیار از جثه کوچکشان بعید به نظر می رسد همچنین کیفیت پخش موزیک آن ها در بالاترین volume نیز همچنان صاف و واضح باقی می ماند.»

جالب است بدانید که این اسپیکرها به تکنولوژی NFC نیز مجهز هستند و فقط با نزدیک کردن گوشی به آن ها، بلوتوثِ آن ها تنظیم می شود و لازم نیست تنظیم خاص دیگری انجام دهید.

همچنین می‌توانید این اسپیکر حرفه ای را درون خودرو نصب کنید و از طریق میکروفنِ آن به صحبت کردن بپردازید. نویسنده این مجله امریکایی در مورد صدای این اسپیکر در حین صحبت کردن با تلفن می نویسد «هیچ کدام از کسانی که پشت خط بودند تشخیص ندادند که من با وسیله ای غیر از گوشی در حال صحبت کردن هستم و وضوح صدای میکروفن آن فوق العاده می باشد.»

یکی دیگر از اسپیکرهای Andromedia به حالت یک پایه گوشی را نگه می دارد و مقطع نگهدارنده آن قابل تنظیم می باشد، طراحی آن نیز شبیه به هدست می باشد و مورد تحسین بسیار قرار گرفته است. در نهایت، این اسپیکر های حرفه ای به عنوان برگزیده هیئت مولفین و بهترین و ارزشمندترین سخت افزار از دید هیئت داوری نشریه انتخاب شدند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.