TGS 2014: کوجیما تایید کرد متال‌گیر 5 سال 2015 عرضه می‌شود

کوجیما که این چند وقت اخیر جزئیات زیادی از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain منتشر کرده است بالاخره اظهار داشت که این بازی در سال 2015 برای پلتفرم‌های اعلام شده، یعنی پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و نیز پی‌سی عرضه می‌شود.

0

در جریان نمایشگاه گیم توکیو 2014، کوجیما از ساخته‌ی جدید خود در سری متال‌گیر، ویدئویی 20 دقیقه‌ای به نمایش درآورد و بعد از آن نیز تایید کرد که این بازی، در سال 2015 عرضه می‌شود.

کوجیما که این چند وقت اخیر جزئیات زیادی از بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain منتشر کرده است بالاخره اظهار داشت که این بازی در سال 2015 برای پلتفرم‌های اعلام شده، یعنی پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و نیز پی‌سی عرضه می‌شود. البته هنوز ماه و روز عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

متاسفانه ویدئویی که فعلا موجود است، از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و همچنین زبان آن ژاپنی است. در این ویدئوی 20 دقیقه‌ای شخصیت‌های اسنیک و کوایت، نشان داده می‌شوند و محیطی که می‌بینیم همان محیط بیابانی است که قبلا نشان داده شد. به محض این‌که کونامی، ناشر این عنوان ویدئوی با کیفیت و حداقل به یک زبان قابل فهم‌تر از این بازی ارائه بدهد، آن را در فارنت منتشر می‌کنیم.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.