آپدیت نسخه iOS واتس‌اپ تائید می‌کند که قابلیت تماس صوتی آن در راه است

در فروردین ماه بود که اخباری مبنی بر اضافه شدن قابلیت تماس صوتی به واتس‌اپ منتشر شد. در آن زمان گزارش‌هایی مبنی بر ترجمه واژه‌هایی همچون تماس ورودی، برقراری تماس و .. به زبان هندی باعث انتشار آن گزارش شده بود اما حالا آخرین آپدیت نسخه iOS این اپلیکیشن نیز همین موضوع را بیشتر تائید می‌کند.

0

بنابر گزارش‌های منتشر شده، اپلیکیشن واتس‌اپ در آخرین آپدیت نسخه iOS خود دسترسی به میکروفون را اضافه کرده در حالی که در تغییرات این اپلیکیشن هیچ نشانی از تماس صوتی نیست! اگر به دنبال دلیلهستید پاسخ بسیار ساده است این قابلیت هم اکنون اضافه شده اما هنوز فعال نشده است. برای اطمینان بیشتر اگر آیفون دارید و به آخرین نسخه واتس‌اپ آپدیت کرده‌اید می‌توانید با رفتن به مسیر:

Settings > Privacy > Microphone > WhatsApp

و خاموش کردن آن و باز کردن دوباره اپلیکیشن واتس‌اپ با پیام پاپ‌آپ اجازه دسترسی به میکروفون روبرو شوید که تصویر آن را در همین مطلب می‌بینید.WhatsApp Voice Calling Feature

اپلیکیشن واتس‌اپ که به مبلغ 19 میلیارد دلار از سوی فیس‌بوک خریداری شده است یک سرویس رایگان در سال اول استفاده به حساب می‌آید که پس از آن برای استفاده باید هر سال 99 سنت بپردازید. این اپلیکیشن در جدیدترین آپدیت خود قابلیت‌های فراوانی را اضافه کرده است که بهبود به اشتراک‌گذاری محل فعلی، ویرایش فیلم پیش از به اشتراک‌گذاری آن و تماس صوتی (در صورت فعال شدن)‌ از جمله آنهاست و احتمالا به افزایش 600 میلیون مشترک فعلی این سرویس کمک فراوانی خواهد نمود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.